Διαμαρτυρία κινηματογραφικής έμπνευσης για την τραγωδία στο Grenfell Tower

Καθώς συνεχίζουν οι έρευνες για το Grenfell, διαδηλωτές δανείστηκαν μια διάσημη κινηματογραφική σκηνή για να πιέσουν τις αρχές ωστέ να μην ξεχαστεί η τραγωδία.
JUSTICE4GRENFELL

Τρεις πινακίδες με τις λέξεις, «71 νεκροί / Ακόμη δεν έχουν γίνει συλλήψεις; / Πως κι έτσι;» κυκλοφορούν σε όλο το Λονδίνο από εχθές 15 Φεβρουαρίου.

Στην ταινία «Οι Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ στο Μιζούρι», πρωταγωνιστεί η Frances McDormand ως Mildred Hayes, μια μητέρα που χρησιμοποιεί τις τρεις πινακίδες για να επιπλήξει τον σερίφη επειδή αυτός δεν βρίσκει τον δολοφόνο της κόρης της.

Πλέον, ακτιβιστές στο Λονδίνο ζητούν δικαιοσύνη για τα θύματα και τους επιβιώσαντες της πυρκαγιάς στο Grenfell Tower και έχουν υιοθετήσει τη μέθοδο της ταινίας, τοποθετώντας τις τρεις πινακίδες σε φορτηγά τα οποία οδηγούν σε όλο το Λονδίνο.

3 Billboards Outside Grenfell, London

Listen to all our voices now; we demand #Justice4Grenfell

Please Retweet pic.twitter.com/nHWkrGDWNz

— Justice 4 Grenfell (@officialJ4G) February 15, 2018

Τα φορτηγά πέρασαν από τον καθεδρικό του St Paul και την περιοχή του Κοινοβουλίου, προτού σταματήσουν έξω από το Grenfell Tower, οπού υπήρχε συγκέντρωση διαδηλωτών.

Μιλώντας στην HuffPost UK, η Yvette Williams, εκπρόσωπος του Justice4Grenfell, είπε στους παριστάμενους: «Η ταινία που χρησιμοποιούμε ως έμπνευση, υπογραμμίζει τη δύναμη της διαφήμισης για να αποδοθεί δικαιοσύνη. Αυτές οι πινακίδες είναι εδώ επειδή ακόμη δεν έχουν γίνει συλλήψεις, εκατοντάδες επιβιώσαντες παραμένουν άστεγοι και 297 άλλες πολυκατοικίες στην Μ. Βρετανία διαθέτουν εύφλεκτα ηλεκτρολογικά υλικά».

Wow. Pop culture deployed on the streets. 3 (moving) billboards in London, England for #justiceforgrenfell. All the names we could fill in to complete the question “how come?”... pic.twitter.com/5iNfveE4V2

— Clara Bradbury-Rance (@CBradburyRance) February 15, 2018

Αυτή την εβδομάδα, ανακοινώθηκε ότι η επόμενη ανακριτική διαδικασία θα γίνει στις 21 και 22 Μαρτίου.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στη ΗuffPost UK και αποδόθηκε στα ελληνικά.