Διαθέσιμες στην Ελλάδα οι εντυπωσιακές Mercedes-AMG SL

Σε δύο εκδόσεις Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+. Μείωση εκπομπών CO2 κατά 50% έως το 2030, στοχεύει η γερμανική μάρκα.
Mercedes

Μπαίνοντας στο καλοκαίρι οι κάμπριο εκδόσεις, όσες από τις λιγοστές υπάρχουν στην αγορά, αποκτούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Βέβαια, κάμπριο με κάμπριο έχουν διαφορά, διότι, για παράδειγμα, η νέα Mercedes AMG SL, που είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα, με τιμές από 239.500 ευρώ, είναι ένα μοντέλο που απευθύνεται σε πολύ λίγους, οικονομικά ισχυρούς, εννοείται.

Με κλασική υφασμάτινη οροφή, το πολυτελές roadster με διαμόρφωση 2+2 θέσεων, ελέγχεται για πρώτη φορά με την πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+, έχοντας και ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ενεργή σταθεροποίηση η οποία προσφέρει εγκάρσια και διαμήκη δυναμική ευστάθεια.

Το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα, το προαιρετικά διαθέσιμο κεραμικό σύνθετο σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης AMG και το σύστημα DIGITAL LIGHT με λειτουργία προβολής, απογειώνουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, σε συνδυασμό με τον κινητήρα AMG 4.0 λίτρων V8 biturbo, αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια οδηγική εμπειρία υψηλών προδιαγραφών. Το μοτέρ προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 476 ίππους και 700 Nm ροπής και στην κορυφαία έκδοση SL 63 4MATIC+, με 585 ίππους και μέγιστη ροπή 800 Nm, χαρίζοντας επιτάχυνση 3,6 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με τελική ταχύτητα 315 χλμ./ώρα.

Και τα δύο μοτέρ συνδυάζονται με το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, το οποίο προσφέρει μια πραγματική εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων, αφού αυτές γίνονται σε εξαιρετικά σύντομους χρόνους.

Η τεχνολογία τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ χαρίζει πλήρως μεταβλητή κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, ενώ για πρώτη φορά, ένα όχημα Mercedes AMG, σειράς παραγωγής, διαθέτει επίσης μπροστινή ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, με πέντε βραχίονες ελέγχου που είναι τοποθετημένοι εξ ολοκλήρου μέσα στην περίμετρο του τροχού, γεγονός που βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση του οχήματος στο οδόστρωμα, την απόκριση του τιμονιού και συνολικά την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Στον πίσω άξονα, μια σχεδίαση 5 συνδέσμων ελέγχει αντίστοιχα τους τροχούς.

Η SL 55 4MATIC+ κινείται με την πρόσφατα εξελιγμένη χαλύβδινη ανάρτηση AMG RIDE CONTROL, η οποία είναι εξοπλισμένη με ιδιαίτερα υψηλής απόδοσης αμορτισέρ αλουμινίου και ελαφριά σπειροειδή ελατήρια. Προαιρετικό για αυτό το μοντέλο, και στάνταρ για την SL 63 4MATIC+ (275.500 ευρώ, τιμή): η πρωτοποριακή ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ενεργή, υδραυλική σταθεροποίηση μπάρας. Το σύστημα επιτρέπει τη βέλτιστη συμπεριφορά στις στροφές και την αλλαγή φορτίου, με χαρακτηριστικά οδήγησης AMG όσον αφορά τη δυναμική, την ακρίβεια και την απόκριση για τον οδηγό. Ταυτόχρονα, αυξάνει την άνεση κατά την οδήγηση σε ευθεία γραμμή και πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Mercedes

Για πρώτη φορά στη μακρά ιστορία της SL, τα μοντέλα V8 διαθέτουν στον βασικό τους εξοπλισμό ένα ενεργό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα (HAL). Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν είτε προς την αντίθετη κατεύθυνση (έως 100 χλμ//ώρα), είτε προς την ίδια κατεύθυνση (πάνω από 100 χλμ./ώρα) με τους μπροστινούς τροχούς. Έτσι, το σύστημα επιτρέπει τόσο την ευέλικτη όσο και τη σταθερή οδική συμπεριφορά.

Η SL 55 4MATIC+ διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών AMG πολλαπλών ακτίνων, και η SL 63 4MATIC+ ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών AMG 5 διπλών ακτίνων.

Εξάλλου, η Mercedes-Benz σκοπεύει να εξηλεκτριστεί πλήρως μέχρι το τέλος της δεκαετίας και στοχεύει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα ανά επιβατικό αυτοκίνητο κατά περισσότερο από το μισό έως το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2020. Μάλιστα, το 70% των ενεργειακών αναγκών στην παραγωγή θα πρέπει να καλύπτεται μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έως το 2030.

Δημοφιλή