Αίτημα αναπαράστασης της πρώτης καταγγελλόμενης πράξης του βιασμού υπέβαλλε η υπεράσπιση του Πέτρου Φιλιππίδη στη δίκη που διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών.
Όπως ανέφερε ο συνήγορος του Μιχάλης Δημητρακοπουλος, η καταγγέλλουσα έχει πέσει σε αρκετές αντιφάσεις. Μάλιστα προτάθηκε, η αναπαράσταση να γίνει με συνεργάτη τους γυναίκα δικηγόρο. Κατά τον κύριο Δημητρακόπουλο, ο συνήγορος της πρώτης καταγγέλλουσας που έχει δηλώσει ότι ο ηθοποιός την βίασε δυο φορές, φέρεται να συναινεί, αλλά φέρεται να διαφωνεί το θύμα. Το δικαστήριο έχει διακόψει για να αποφασίσει επι του αιτήματος.
Ο γνωστός ηθοποιός κατηγορείται για έναν βιασμό κατ’ εξακολούθηση και δυο απόπειρες του ίδιου αδικήματος. Κατά τη σημερινή συνεδρίαση συνεχίζεται η κατάθεση της πρώτης μηνυτήριας, με την υποβολή ερωτήσεων από την πλευρά της υπεράσπισης, ενώ η διαδικασία διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών μετά την ομόφωνη απόφαση του δικαστηρίου.
Η Α.Μ. που βρέθηκε πρώτη στο βήμα του μάρτυρα πρόκειται για κόρη ηθοποιού, με την οποία ο Φιλιππίδης είχε συνεργαστεί σε δύο θεατρικές παραστάσεις. Η κατάθεση της συγκεκριμένης γυναίκας, ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, θεωρείται κομβικής σημασίας καθώς είναι εκείνη που έχει μηνύσει τον προφυλακισμένο ηθοποιό για το βαρύτερο αδίκημα που είναι αντιμέτωπος. Η καταγγέλλουσα κατηγορεί τον ηθοποιό ότι τον Σεπτέµβριο του 2008 της επιτέθηκε σεξουαλικά μέσα στο καµαρίνι του θεάτρου «Ήβη», ενώ τον είχε επισκεφθεί για επαγγελµατικό ραντεβού.
Σύμφωνα με την μαρτυρία της, ο Πέτρος Φιλιππίδης προχώρησε σε ασελγείς πράξεις σε βάρος της, ενώ τρεις μήνες νωρίτερα, την είχε καλέσει σε γραφείο θεατρικής εταιρείας και είχε προσπαθήσει για πρώτη φορά να έρθει σε σεξουαλική επαφή μαζί της παρά τη θέλησή της.
Όπως είχε περιγράψει η γυναίκα το θέατρο ήταν άδειο και ο ηθοποιός της επιτέθηκε και τελικά την εξανάγκασε σε πράξεις που στοιχειοθετούν το αδίκημα του βιασμού. «Άρχισε να μου μιλάει άσχημα και μου έκανε χειρονομίες. Του ξέφυγα, έτρεξα στο διάδρομο. Με πρόλαβε, με έπιασε από το λαιμό και μου έκανε ό,τι μου έκανε», φέρεται να λέει η γυναίκα, συμπληρώνοντας ότι αγνόησε την επίμονη άρνησή της και τις απεγνωσμένες προσπάθειές της να ξεφύγει από τα χέρια του.
Δίκη Φιλιππίδη: Τι απαντά ο ηθοποιός
Από την πλευρά του ο Πέτρος Φιλιππίδης, όπως έγραψε το dikastiko.gr αρνήθηκε οποιαδήποτε σχέση μαζί της, λέγοντας ότι την γνώρισε το 2007 κατόπιν μεσολάβησης της μητέρας της, επειδή η κόρη της είχε εκφράσει την επιθυμία να ασχοληθεί με το θέατρο. Ως καλός φίλος εκείνος, φρόντισε ώστε η κοπέλα να εισαχθεί χωρίς εξετάσεις σε ιδιωτική σχολή δραματικής τέχνης φίλου του, στην οποία δίδασκε μέχρι και τον Δεκέμβριο εκείνης της χρονιάς. Ο κατηγορούμενος ηθοποιός στο απολογητικό του υπόμνημα ανέφερε πως η μαθήτριά του «φαινόταν ότι ήθελε κάτι παραπάνω» και εκδήλωνε μια «αρρωστημένη και εμμονική συμπεριφορά».
Ειδικότερα, την περιέγραψε ως φορτική και εμμονική μαζί του, υποστηρίζοντας: «Αντιθέτως εκείνη μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο με έφερνε σε δύσκολη θέση. Με επισκεπτόταν στο θεάτρο με πρόφαση να δει τη μητέρα της, αλλά προσπαθούσα να την αποφύγω». Ο ίδιος περιέγραψε «την εμμονική, σχεδόν αρρωστημένη συμπεριφορά της καταγγέλλουσας», και κατά τη διάρκεια μιας βάφτισης στην οποία απέφυγε να έρθει σε επαφή μαζί της. «Αυτό έγινε αφορμή, όπως έμαθα καιρό αργότερα, για να παραμένει η καταγγέλλουσα στις τουαλέτες του χώρου και να κλαίει για αρκετή ώρα, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του, κι εκείνος ούτε μου μιλάει”».
Απαντώντας στις καταγγελίες της ίδιας πως προέβη σε ασελγείς πράξεις σε βάρος της σε γραφείο θεατρικής εταιρίας, ο ηθοποιός απαντά: «Δεν στέκει ούτε στην κοινή λογική να έχω προσπαθήσει να έρθω σε συνουσία μαζί της και εκ των υστέρων να έρχεται στο θέατρο για να με συναντήσει δήθεν για να μιλήσουμε για δουλειά».
Σε αρνητική απάντηση προχώρησε και για τον βιασμό τον οποίο καταγγέλλεται ότι τέλεσε σε βάρος της στο θέατρο Ήβη, σημειώνοντας πως ποτέ δεν την κάλεσε για να αναλάβει ρόλο στην παράσταση που ανέβαζε, όπως εκείνη υποστηρίζει, καθώς το καστ για το συγκεκριμένο έργο είχε κλείσει μήνες νωρίτερα. «Ουδέποτε είχα καμαρίνι δικό μου, καθότι ήμουν σκηνοθέτης και δεν έπαιζα ως ηθοποιός στην παράσταση. Τα πράγματά μου τα άφηνα στο γραφείο του επιστάτη του θεάτρου, ο οποίος κλείδωνε και ξεκλείδωνε το γραφείο του όταν τα χρειαζόμουν», κατέθεσε.
Πηγή: dikastiko.gr