Ο νέος ρόλος της Τίλντα Σουίντον θα είναι το πρόσωπο της νοτιοκορεάτικης εταιρείας καλλυντικών Sulwhasoo.
H, βραβευμένη με Οσκαρ, ηθοποιός αναλαμβάνει χρέη «πρέσβειρας» της εν λόγω εταιρείας, μετά από συνεργασίες με τον εμβληματικό γαλλικό οίκο Chanel (που την στρατολόγησε το 2013) και Pringle (υπέγραψε με την Σκωτσέζικη μάρκα το 2009). Το βιογραφικό της περιλαμβάνει επίσης το ότι είχε υπάρξει μούσα του Βέλγου σχεδιαστή Χάιντερ Άκερμαν. Ως μούσα της Sulwhasoo, η 62χρονη Τίλτντα Σουίντον, ενώνει τις δυνάμεις της με την Κορεάτιδα-Νεοζηλανδή τραγουδίστρια και χορεύτρια Ροζάν Παρκ, γνωστή ως Rosé, η οποία είναι μόλις 26 ετών.
Η φίρμα αναφέρει ότι ο Σουίντον είναι πιστή του ευπώλητου ορού First Care Activating Serum της Sulwhasoo που λανσαρίστηκε το 1997. Περιλαμβάνει λωτό, λευκό κρίνο, Solomon’s Seal, παιώνια και Rehmannia και προορίζεται για χρήση μετά από καθαρισμό πρωί και βράδυ για την αντιμετώπιση της ξηρότητας, της θαμπάδας και των σημαδιών γήρανσης.
Η 62χρονη ηθοποιός πρωταγωνιστεί σε μια σειρά από σχετικά βίντεο κλιπ έξι δευτερολέπτων τα οποία θα ακολουθήσει μια ταινία μικρού μήκους ταινία όπου εξερευνά το σπίτι του Sulwhasoo Bukchon στη Σεούλ και παρουσιάζει το «ηρωικό» συστατικό της μάρκας, τζίνσενγκ, γνωστό από καιρό για τα οφέλη ομορφιάς του.
Η σταρ του Snowpiercer «επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει τη Sulwhasoo για την παγκόσμια φήμη της ότι αναλαμβάνει προκλήσεις σε πειραματικούς ρόλους που ξεπερνούν όλα τα είδη και τους τομείς [και] τη μοναδική και ασυναγώνιστη αύρα της» και για την «ειδική εκτίμηση που τρέφει για την κορεατική ποπ κουλτούρα» δεδομένου της συμμετοχής της στην προαναφερθείσα ταινία του, βραβευμένου με Όσκαρ, σκηνοθέτη Μπονγκ Τζουν Χο το 2013 που δημιούργησε τηλεοπτική σειρά.
ΠΗΓΗ: hollywoodreporter.com