Η βραβευμένη με 32 Grammy σούπερ σταρ Beyoncé, έκανε στο ημίχρονο του NFL Christmas Game Day μια επική εμφάνιση, ερμηνεύοντας για πρώτη φορά live τραγούδια από το τελευταίο της άλμπουμ, Cowboy Carter.
Μαζί της στο NRG Stadium, στη γενέτειρά της Χιούστον, ήταν ο Shaboozey, ο Post Malone -οι οποίοι συμμετέχουν στον δίσκο- και η 12χρονη κόρη της Blue Ivy.
Ντυμένη στα λευκά και πλαισιωμένη από χορευτές και μπάντα, η Beyonce που έκανε την είσοδο της στα στάδιο πάνω σε ένα λευκό άλογο, τραγουδώντας το «16 Carriages» (το συγκεκριμένο μέρος ήταν μαγνητοσκοπημένο), έκανε μία εκπληκτική εμφάνιση διάρκειας 13 λεπτών.
Δημοσιεύματα που δεν έχουν επισήμως επιβεβαιωθεί, ούτε από την πλατφόρμα, ούτε από τη Beyonce, αναφέρουν ότι η αμοιβή της Αμερικανίδας σταρ της ποπ για το ημίχρονο του NFL από το Netflix ξεπερνά το 1 εκατομμύριο δολάρια ανά λεπτό, κάνοντας λόγο για 20 εκατ. δολάρια.
Το ποσό αποτελεί μέρος μιας συμφωνίας για τρία πρότζεκτ, ύψους 60 εκατομμυρίων δολαρίων, που υπογράφηκε το 2019, μεταξύ της Beyoncé και της πλατφόρμας.
Το πρώτο πρότζεκτ με τον streamer ήταν το ντοκιμαντέρ Homecoming: A Film by Beyoncé, το οποίο παρουσίαζε την εμφάνισή της ως headliner στο Φεστιβάλ Coachella το 2018, η αμοιβή για το οποίο, σύμφωνα με το Variety, ήταν γύρω στα 20 εκατομμύρια δολάρια.
Το δεύτερο ήταν η εμφάνιση της στο NFL - η τρίτη μεγάλη εμφάνισή της στην συγκεκριμένη αθλητική διοργάνωση-, ενώ το τρίτο μέρος της συμφωνίας είναι άγνωστο.
Οι δύο αγώνες, ο αγώνας των Chiefs με τους Pittsburgh Steelers και ο αγώνας των Ravens με τους Houston Texans, είχαν μέσο όρο τηλεθέασης λίγο πάνω από 24 εκατομμύρια τηλεθεατές, γεγονός που τους καθιστά τους αγώνες με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία του NFL, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen που έδωσε στη δημοσιότητα το Netflix.
Η εμφάνιση της Beyoncé κατά τη διάρκεια του αγώνα Ravens-Texans τα πήγε ακόμη καλύτερα, με 27 εκατομμύρια τηλεθεατές. Το hashtag #BeyonceBowl κατατάχθηκε πάνω ακόμη και από το #Christmas στο X, σύμφωνα με το Netflix.
Με πληροφορίες από Independent, The New York Times