O Αντι Μούνεϊ, γεννημένος στη Σκωτία, προσελήφθη το 2000 ως επικεφαλής του τμήματος προϊόντων της Disney, μετά από 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας σε αντίστοιχη θέση στη Nike.
Στις πρώτες του ημέρες στη νέα του δουλειά, προσπαθώντας να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις, επισκέφθηκε μια από τις γνωστές παραστάσεις Disney On Ice, στις οποίες οι πατινέρ υποδύονται χαρακτήρες από τις ταινίες της.
Περιμένοντας στην ουρά, σε ένα παγοδρόμιο στην Αριζόνα, του ήρθε μια... επιφοίτηση που έμελλε να αποβεί χρυσοφόρα για τη νέα του εταιρεία: παρατήρησε ότι πολλά από τα μικρά κορίτσια που περίμεναν – αλλά και οι μητέρες τους – ήταν ντυμένες με στολές πριγκιπισσών, ώστε να μοιάζουν με ηρωίδες της Disney, όπως η Σταχτοπούτα και η Ωραία Κοιμωμένη.
«Ρώτησα κάποιες από τις μαμάδες, αν θα αγόραζαν αντίστοιχες έτοιμες στολές, αν τις έφτιαχνε η Disney (σ.σ. κάτι που μέχρι τότε δεν συνέβαινε) και μου απάντησαν θετικά με ενθουσιασμό. Ετσι, επιστρέφοντας στα κεντρικά της εταιρείες στο Λος Αντζελες, στήσαμε την ιδέα της σειράς «Πριγκίπισσα της Disney» (Disney Princess) πολύ γρήγορα», περιγράφει ο ίδιος στο BBC.
Και όχι μόνο ο Μούνεϊ και οι συνεργάτες τους λάνσαραν στολές βασισμένες στις πλέον γνωστές ηρωίδες της Disney, αλλά «μετέφεραν» τις πριγκίπισσες σε κάθε πιθανό προϊόν, από βιβλία, κούκλες και περιοδικά, μέχρι βιντεοπαιχνίδια, πιτζάμες και τρόφιμα.
Το αποτέλεσμα: ήδη από τα τέλη του 2001, τα έσοδα από τις πωλήσεις άγγιζαν τα 300 εκατ. δολάρια, ενώ σήμερα υπολογίζονται στα 3 δισ.