Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του Μεξικού, η Aeromexico, έκανε μια ξεκαρδιστική διαφήμιση που έγινε αμέσως viral.
Το concept; Τρολάρισμα για τον τοίχο του Τραμπ και όσους τον υποστηρίζουν.
Η εταιρεία, βάζει στο παιχνίδι το... DNA, θέλοντας να αποδείξει ότι «δεν υπάρχουν σύνορα για εμάς», όπως είναι και το σλόγκαν της διαφήμισης.
Αρχικά η εταιρεία αναρωτιέται γιατί ενώ για το Μεξικό, ο πιο δημοφιλής προορισμός είναι οι ΗΠΑ, δεν συμβαίνει και το αντίστροφο. Έτσι, πάνε στο Τέξας και ρωτάνε τους πολίτες.
Όλοι είναι ιδιαίτερα αρνητικοί με το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν στο Μεξικό. Όλα όμως αλλάξουν όταν η εταιρία τους κάνει τεστ DNA. Τότε τους ανακοινώνει ότι ανάλογα με το ποσοστό μεξικανικού DNA που θα βρουν στον καθένα, θα τους κάνουν και ανάλογη έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια. Τότε όλοι ενθουσιάζονται. Εκτός από μια κυρία στο τέλος που απογοητεύτηκε γιατί δεν βρέθηκαν μεξικανικές ρίζες στο DNA της και έτσι δεν μπόρεσε να κερδίσει την έκπτωση.
Η διαφήμιση ισχυρίζεται ότι το 54% όσων υπεβλήθησαν σε εξετάσεις DNA, είχαν κάτι από Μεξικό στο αίμα τους.