Η διαφημιστική καμπάνια της Reebok που αποσύρθηκε για σεξισμό

Ο διευθυντής μάρκετινγκ παραιτήθηκε εξαιτίας του σκανδάλου.

Άνοιγμα προς το γυναικείο κοινό προσπάθησε να κάνει η ρωσική καμπάνια της Reebok με το σλόγκαν «Απεμπλακείτε από την έγκριση των ανδρών- Καθίστε πάνω στο πρόσωπο ενός άνδρα» , κάτι που όπως φαίνεται πήρε απροσδόκητη τροπή, όπως προκύπτει από την πληθώρα αρνητικών σχολίων. Την κατηγορούν, εκτός από σεξισμό – και ότι έχει χάσει πλέον τη δημιουργικότητά της.

Αφού πυροδότησε αρνητικές επιπτώσεις τόσο στα κοινωνικά μέσα όσο και εκτός των συνόρων, η Reebok Russia διέγραψε τις διαφημίσεις που υποδηλώνουν σεξισμό από το λογαριασμό της στο Instagram το βράδυ της Πέμπτης.

View this post on Instagram

#НИВКАКИЕРАМКИ В рамках совместного проекта с Залиной Маршенкуловой @mayachok_antihrista #НИВКАКИЕРАМКИ компания Reebok предоставила слово девушкам, которым есть, что сказать, и которые не стесняются быть собой. Их жизненные принципы в чем-то расходятся с существующими шаблонами о роли женщин в обществе, поэтому их слова могут восприниматься неоднозначно. Одинаково уважительное отношение ко всем существующим мнениям является одним из принципов компании Reebok. Бренд посчитал нужным дать возможность высказаться главным героиням проекта, которые профессионально занимаются традиционно «не женским» видом спорта - смешанными единоборствами. К сожалению, уже после публикации некоторых снимков, стало понятно, что частично контент не может быть опубликован от лица бренда согласно возрастной политике социальной сети. Тем не менее, публикации до сих пор доступны в аккаунтах героинь кампании. Компания Reebok продолжает поддерживать тех, кто выбирает активный образ жизни, меняется через спорт и фитнес, оставаясь собой.

A post shared by Reebok Russia (@reebok_russia) on

«Δυστυχώς, μετά τη δημοσίευση ορισμένων φωτογραφιών, κατέστη σαφές ότι μερικές φωτογραφίες δεν έπρεπε να δημοσιευτούν εξαιτίας της ηλικιακής πολιτικής του κοινωνικού δικτύου», ανέφερε η Reebok Russia στη σελίδα της στο Instagram.

Ο διευθυντής του μάρκετινγκ της Reebok Russia, Αλεξάντερ Γκολόσαπ που βρισκόταν πίσω από την ιδέα, παραιτήθηκε εξαιτίας του σκανδάλου την Παρασκευή.

Μιλώντας στο Euronews, ο Γκολόσαπ δήλωσε απογοητευμένος. «Ήταν κάτι φωτεινό και ασχολίαστο» σχολίασε, ενώ συνέχισε ότι η εκστρατεία ήταν επιτυχημένη, γιατί «τέτοιος ντόρος για τη Reebok είχε να γίνει στη Ρωσία από τη δεκαετία του 90′».

Η Reebok εγκαινίασε πρόσφατα μια παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία για την προώθηση της χειραφέτησης των γυναικών στο πλαίσιο του hashtag #BeMoreHuman. Διαθέτει διασημότητες όπως η ηθοποιός Γκαλ Γκαντότ και το μοντέλο Τζίτζι Χαντίντ που ενθαρρύνουν τις γυναίκες να είναι ισχυρές και δυναμικές.

Πηγή: Euronews

Δημοφιλή