Μπορεί τα Grammy να σνόμπαραν -επιδεικτικά σχεδόν- στις φετινές υποψηφιότητες τον The Weeknd, η εμφάνιση του ωστόσο στο ημίχρονο του Super Bowl -όπου κάθε διαφημιστικό διάρκειας 30 δευτ. κοστίζει 5,5 εκατ΄δολάρια- ήταν τόσο εντυπωσιακή, ώστε τα διεθνή ΜΜΕ να της αποδώσουν τον χαρακτηρισμό «κινηματογραφική» -και δη, σε επίπεδο ταινίας μπλοκμπάστερ.
Ο γεννημένος στον Καναδά, ηλικίας 30 ετών, σούπερ σταρ της R&B, εμφανίστηκε στην custom-made δική του σκηνή στο Στάδιο Raymond James, μαγεύοντας το βράδυ της Κυριακής 7 Φεβρουαρίου, τους πάντες.
Το σόου του στο 55ο «Super Bowl Halftime Show» περιλάμβανε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του, όπως το «Starboy», «The Hills», «Can’t Feel My Face», «I Feel It Coming» και φυσικά τα «Blinding Lights» & «Save Your Tears» από το πρόσφατο hit album του «After Hours».
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την αμερικανική έκδοση της HuffPost ο The Weeknd επένδυσε 7 εκατ. δολάρια στο πρόγραμμα του προκειμένου να είναι σίγουρος ότι η περφόρμανς που θα έδινε στο ημίχρονο θα είναι όπως την είχε οραματιστεί.
Μπορεί να εμφανίστηκε μπροστά σε ένα κοινό μόλις 25.000 ατόμων -μεταξύ των οποίων 7.500 (εμβολιασμένοι) εργαζόμενοι στον τομέα της Υγείας- σε ένα στάδιο χωρητικότητας 65.890 ατόμων, σύμφωνα με τη βρετανική έκδοση της HuffPost, όμως έγινε πρώτη είδηση.
«Βλέπω ότι οι άνθρωποι αγωνίζονται και θέλω απλά να βοηθήσω», είχε πει στους δημοσιογράφους πριν από λίγες ημέρες αναφερόμενος στις πρόσφατες φιλανθρωπικές του πρωτοβουλίες. «Ήμουν σε αυτή τη θέση και ξέρω πώς είναι. Ποτέ στην πραγματικότητα δεν είχα χρήματα, οπότε η δωρεά δεν είναι δύσκολη για μένα, είναι πολύ εύκολη υπόθεση».
Ο Καναδός τραγουδιστής έχει προσφέρει μεταξύ άλλων, 500.000 δολάρια στο κίνημα Black Lives Matter, 300.000 στην οργάνωση Global Aid for Lebanon (που συστάθηκε μετά τη φονική έκρηξη στη Βηρυτό), καθώς και 1 εκατ δολάρια για την ανακούφιση από την πανδημία του κορονοϊού.
Παράλληλα, ο The Weeknd κυκλοφορεί το νέο του album (special project) που τιτλοφορείται «The Highlights», που είναι μια συλλογή με 18 από τα αγαπημένα του τραγούδια.
Επίσης, ανακοίνωσε την νέα του παγκόσμια περιοδεία για το 2022 με τίτλο «After Hours World Tour», για την οποία η προπώληση των εισιτηρίων άρχισε μια ημέρα μετά το Halftime Show στο Superbowl του NFL, δηλαδή στις 8 Φεβρουαρίου.