Η επιστροφή του Honda Prelude

Το υβριδικό Prelude θα πλαισιώσει την πλήρως εξηλεκτρισμένη mainstream γκάμα της Honda στην Ευρώπη.
25 Χρόνια Υβριδικής Τεχνογνωσίας
25 Χρόνια Υβριδικής Τεχνογνωσίας
HONDA

Να, λοιπόν, που ένα ακόμα όνομα από το παρελθόν επιστρέφει. Ο λόγος για το Honda Prelude, το οποίο παρουσιάζεται στη σύγχρονη μορφή του στην Ευρώπη, με την ευκαιρία του εορτασμού 25 ετών της Honda στην υβριδική τεχνολογία.

Μετά την αποκάλυψη του πρωτότυπου μοντέλου στο Japan Mobility Show πέρυσι, το Prelude ενσαρκώνει τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Honda στην ηλεκτροκίνηση μέσα από ένα κομψό και δυναμικό πακέτο.

Το πρώτο Prelude έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του πριν από 45 χρόνια αποτελώντας έως και το 2001 μία συναρπαστική τεχνολογική πρόταση υψηλής απόδοσης για τη Honda και στις πέντε γενιές του.

Το Prelude επιβεβαιώνει ότι τα υβριδικά συστήματα κίνησης συνεχίζουν να έχουν βαρύνουσα σημασία στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της Honda – υποστηρίζοντας τη δέσμευση της μάρκας ότι το 100% των πωλήσεων νέων οχημάτων θα αποτελείται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου υδρογόνου μέχρι το 2040.

25 Χρόνια Υβριδικής Τεχνογνωσίας
25 Χρόνια Υβριδικής Τεχνογνωσίας
HONDA

25 Χρόνια Υβριδικής Τεχνογνωσίας

Φέτος η Honda γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοποριακής τεχνογνωσίας στα υβριδικά αυτοκίνητα, από την έλευση του επαναστατικού κουπέ Insight που αποτέλεσε το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη το 1999.

Μετά την άφιξη του Insight, η Honda παρουσίασε το 2003 το Civic IMA, το οποίο συνδύαζε ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) με 4κύλινδρο κινητήρα i-VTEC 1.3lt και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων για αυξημένη αποδοτικότητα καυσίμου. Επτά χρόνια αργότερα, παρουσιάστηκε το CR-Z, το οποίο συνδύαζε το μοναδικό, παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA της Honda με έναν κινητήρα βενζίνης 1.5lt και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιτυγχάνοντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ συναρπαστικής, δυναμικής οδήγησης και οικονομίας καυσίμου.

Το 2011, το Jazz Hybrid διατήρησε την πρακτικότητα για την οποία ήταν ήδη γνωστό – με χαρακτηριστικά όπως τα καθίσματα “Magic Seats” και ο χώρος αποσκευών των 300 λίτρων - χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του υβριδικού συστήματος Honda IMA. Πέντε χρόνια αργότερα, η έλευση του NSX σηματοδότησε την άφιξη στην κατηγορία των supercar του τεχνολογικά πιο προηγμένου για την εποχή εκείνη υβριδικού συστήματος κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Σήμερα, η mainstream γκάμα μοντέλων της Honda είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη, καθώς τα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V είναι όλα διαθέσιμα στάνταρ με υβριδικά συστήματα e:HEV.

Δημοφιλή