Σφοδρά πυρά δέχεται η Gucci από δυσαρεστημένους καταναλωτές για την πώληση ενός «τουρμπανιού» - το οποίο χρεώνει 800 δολάρια - λίγες μόνο εβδομάδες μετά την αναγκαστική ανάκληση από τον ιταλικό οίκο μόδας μιας «μάσκας» τύπου full face που επίσης είχε προκαλέσει τεράστια αντίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η εταιρεία κατηγορήθηκε για «πολιτιστική εκμετάλλευση», όταν το τουρμπάνι έκανε το ντεμπούτο του στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου τον περασμένο Φεβρουάριο.
Ωστόσο, η κριτική αναπυροδοτήθηκε όταν το πολυκατάστημα Nordstrom άρχισε να το διαθέτει προς πώληση έναντι 790 δολαρίων.
Τόσο ο οίκος μόδας όσο και η Nordstrom κατακεραυνώθηκαν από χρήστες του Twitter, που θεωρούν ότι το συγκεκριμένο προϊόν δείχνει ασέβεια προς του Σιχ, για τους οποίους το τουρμπάνι έχει εξέχουσα θρησκευτική σημασία.
Η Nordstrom ανταποκρίθηκε στην κριτική την Τετάρτη, ανακοινώνοντας στο Twitter ότι δεν θα πωλεί πλέον το προϊόν στα καταστήματά της ή στο διαδίκτυο. «Δεν ήταν ποτέ η πρόθεσή μας να παρανοήσουμε αυτό το θρησκευτικό και πολιτιστικό σύμβολο» ανέφερε στην ανάρτησή της.
Πηγή: RT