Η Ιρίνα Σάικ έχει πρωταγωνιστήσει σε διαφημιστικές καμπάνιες για τους οίκους Intimissimi, The Kooples, Versace, Bally’s και άλλες πολλές φίρμες, όμως η πρόσφατη φωτογράφιση ήταν η πιο συναισθηματική που έχει κάνει στην καριέρα της έως τώρα.
Το διάσημο μοντέλο, 33 ετών, μόλις απέκτησε νέο «σπίτι» στον οίκο μόδας Burberry και πιο συγκεκριμένα στην πρώτη καμπάνια του νέο του καλλιτεχνικού διευθυντή, Ρικάρντο Τίσι. «Ο Ρικάρντο ήταν ο πρώτος σχεδιαστής που με ξεχώρισε και με πρότεινε για μια μεγάλη επίδειξη μόδας σε πασαρέλα πριν από πολλά χρόνια. Δεν μπορούσα να ξεπεράσω πόσο άνετος, αστείος και χαμηλών τόνων ήταν. Αμέσως γίναμε φίλοι», είπε η Σάικ στο περιοδικό People, για την επαγγελματική σχέση με τον Τίσι.
Οπότε, το γεγονός ότι την επέλεξε για να πρωταγωνιστήσει στη νέα, μεγάλη του καμπάνια για τον βρετανικό οίκο, σημαίνει πολλά για εκείνη. «Το να είμαι μέλος του Burberry και να δουλεύω ξανά με τον Ρικάρντο, είναι σαν να κάνω παρέα με έναν φίλο στο πλατό. Δεν τον έχω ξαναδεί τόσο ευτυχισμένο και ήρεμο».
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από έξι διαφορετικούς φωτογράφους, οι οποίοι έφεραν τις δικές τους ιδέες στις τελικές εικόνες, τις οποίες η Σάικ χαρακτηρίζει «εμβληματικές και σοφιστικέ».
Εκτός από τη Σάικ, στην καμπάνια συμμετείχαν κι άλλα μοντέλα όπως οι: Στέλλα Τέναντ και Ναταλία Βοντιάνοβα. Τα ρούχα που φορούν είναι από την κολεξιόν Άνοιξη 2019, για την οποία ο οίκος επηρεάστηκε από τα παραδοσιακά στυλ «της καρδιάς της Μεγάλης Βρετανίας, από την πανκ μέχρι την πιο επίσημη ενδυμασία, του γραφείου».
Πηγή: People