Σοβαρές καταγγελίες για προσπάθεια φυσικής του εξόντωσης έκανε σε κατάθεσή του στη Δικαιοσύνη ο πραγματογνώμονας για τη διερεύνηση της φονικής πυρκαγιά στο Μάτι, Δημήτρης Λιότσιος.
Η HuffPost Greece αποκαλύπτει τη μηνυτήρια αναφορά που υπέβαλε, μετά από δολιοφθορά στη μοτοσικλέτα του. Ο κ. Λιότσιος κάνει λόγο, επικαλούμενος έκθεση τεχνικών, για παρέμβαση στη μηχανή από επαγγελματία που είχε στόχο να τον σκοτώσει.
Παραθέτουμε αυτούσια την κατάθεση του Δημήτρη Λιότσιου, ο οποίος ήρθε πρόσφατα στο προσκήνιο μετά τις απειλές που κατήγγειλε σε βάρος του από την ηγεσία της Πυροσβεστικής για να συγκαλύψει την υπόθεση της τραγωδίας στο Μάτι.
«Την 3 Μαρτίου 2019, ημέρα Κυριακή, στην έξοδο από τη λεωφόρο Κηφισού στη γέφυρα της Αύρας με πορείας προς Νέα Φιλαδέλφεια με κατεύθυνση πρςο την οικίας μου, 200 μέτρα πριν από αυτή, ξαφνικά ένιωσα να χάνω τον έλεγχο της μοτοσικλέτας μου και να ακινητοποιείται.
Πανικοβλημένος εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα ότι είχε φύγει από την αρχική της θέση η αλυσίδα κίνησης. Ευτυχώς η ταχύτητα που κινούμουν στο συγκεκριμένο σημείο του δρόμου ήταν πολύ χαμηλή έως μηδενική κάτι το οποίο συνετέλεσε καθοριστικά για την ίδια μου τη ζωή, διότι εάν συνέβαινε τρία λεπτά νωρίτερα όπου κινούμουν στην Εθνική Οδό είναι βέβαιο ότι σήμερα δε θα ήμουν σε θέση να αποτυπώσω τα γραφόμενα.
Αμέσως τηλεφώνησα στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο, ο οποίος διαθέτει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο και από όπου έγινε η αγορά της μοτοσικλέτας.
Πάρκαρα τη μηχανή στη συνηθισμένη θέση και έλαβα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της (κουκούλα) ώσπου να γίνει μεταφορά στο συνεργείο τις πρώτες πρωινές ώρες.
Την επομένη μετέφερα τη μηχανή με οδική βοήθεια στο επίσημο συνεργείο στη Νέα Μάκρη.
(…) Διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε κάποια βλάβη ή αστοχία υλικού που θα μπορούσε να δικαιολογήσει τη χαλάρωση της αλυσίδας, σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του επίσημου συνεργείου. (…)
Συμπερασματικά μετά από όλη αυτή τη δοκιμαστική περίοδο, και σύμφωνα με την τεχνική έκθεση των μηχανικών του επιστήμου αντιπροσώπου κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η χαλάρωση του πίσω άξονα οφείλεται σε ανθρώπινο παράγοντα καθώς το συγκεκριμένο παξιμάδι διαθέτει τεχνολογία ασφαλείας. Όπως και ότι κατά την εμφάνιση του συγκεκριμένου προβλήματος (χαλάρωση στο παξιμάδι κίνησης) η μοτοσικλέτα αδυνατεί να κινηθεί για αποστάσεις μεγαλύτερες των 50 έως 100 χιλιομέτρων. Καθώς επίσης ότι η προαναφερόμενη ενέργεια εμπεριέχει σημαντικούς κινδύνους για την ασφάλεια και κατ’ επέκταση τη ζωή των αναβατών, διότι μπορεί να προκαλέσει μπλοκάρισμα του πίσω τροχού, με αποτέλεσμα την ανατροπή της μοτοσικλέτας.
(…) Η ως άνω παρέμβαση ανθρώπινου παράγοντα είναι αποτέλεσμα επαγγελματία με σκοπό την πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος και κατά συνέπεια τη φυσική μου εξόντωση.
(…) Τέλος σας διαβεβαιώνω ότι στη μέχρι τώρα πορεία της ζωής μου, δεν έχω και δεν είχε διαφορές ή προστριβές με οποιονδήποτε , μη γνωρίζοντας ποιος ή ποιοι και για ποιους λόγους προέβησαν σε αυτή την εγκληματική ενέργεια με σκοπό την εξόντωσή μου».