Η Kia θα λανσάρει 15 νέα ηλεκτρικά μοντέλα

Στόχος της κορεατικής μάρκας να πουλά 1,6 εκατομμύρια ηλεκτρικά ετησίως το 2030.
KIA

Η Kia παρουσίασε στη Σεούλ την επικαιροποιημένη στρατηγική της για το 2030 δίνοντας έμφαση στην ηλεκτροκίνηση. Η Kia επανέλαβε τον ετήσιο στόχο της για το 2030 για πωλήσεις 4,3 εκατομμυρίων μονάδων, συμπεριλαμβανομένων 1,6 εκατομμυρίων μονάδων ηλεκτρικών οχημάτων (EV), ήτοι 34,4% υψηλότερος από τον ετήσιο στόχο της μάρκας για το 2024, που είναι 3,2 εκατομμύρια μονάδες.

Επίσης η εταιρεία σχεδιάζει να γίνει μια κορυφαία μάρκα ηλεκτρικών EV αυξάνοντας το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο σύνολο των πωλήσεων της. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων ύψους 2,48 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως ή 58% των συνολικών πωλήσεων της Kia το 2030.

Η Kia ανταποκρίνεται προληπτικά στις αβεβαιότητες του κλάδου της κινητικότητας

Η Kia εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να περιγράψει τα μέτρα που λαμβάνει για να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις κύριες αλλαγές στη βιομηχανία που αναμένεται να προκύψουν τα επόμενα χρόνια: τις αλλαγές στην αγορά των EVs, την άνοδο των κινέζων κατασκευαστών και την αλλαγή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.

Επίσης, η Kia σχεδιάζει να ενισχύσει τη γκάμα των υβριδικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της (HEV) από 6 μοντέλα το 2024 σε 9 μοντέλα έως το 2028, με επιλογές συστημάτων κίνησης HEV που θα είναι διαθέσιμα για τα περισσότερα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της μάρκας.

Ανταποκρινόμενη στις αλλαγές της αγοράς των EVs, η Kia θα λανσάρει 6 καινούργια ηλεκτρικά EV μέχρι το 2026, ξεκινώντας με το EV3 το 2024, το οποίο θα ακολουθήσουν τα EV2, EV4 και EV5 στις πιο σημαντικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Ευρώπης. Η μάρκα σχεδιάζει επίσης να παράγει τόσο EV όσο και μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) σε 13 εργοστάσια παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων επτά στη Νότια Κορέα και έξι στο εξωτερικό. Επιπλέον, στη Νότια Κορέα θα λειτουργήσουν δύο εργοστάσια που θα κατασκευάζουν αποκλειστικά EVs.

Παράλληλα, η Kia σχεδιάζει να συνεχίσει να ενισχύει τις επιδόσεις των οχημάτων της, αυξάνοντας τον αριθμό των μοντέλων που διαθέτουν τεχνολογία over-the-air (OTA) σε 18 και αυξάνοντας το ποσοστό εγκατάστασης προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού (ADAS) σε πάνω από το 63% των μοντέλων έως το 2026.

Η προσέγγιση αυτή θα ενισχυθεί με βελτιώσεις στην ικανοποίηση των πελατών, όπως η δυνατότητα εξυπηρέτησης που διαθέτει 6.200 σημεία παγκοσμίως και σχεδόν 34.000 ταλαντούχους τεχνικούς, καθώς και η παροχή εξαρτημάτων με επίκεντρο τον πελάτη και η συνεχής επέκταση των ψηφιακών υπηρεσιών της Kia.

Επιπλέον, η Kia σχεδιάζει να δημιουργήσει νέα ζήτηση με βάση την καινοτομία και την ευελιξία της δραστηριότητας PBV. Η Kia θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα και το ευέλικτο σύστημα παραγωγής της για τα PBV στην αγορά B2B, η οποία απαιτεί οχήματα για διάφορους επιχειρηματικούς σκοπούς, και για να προωθήσει τη ζήτηση B2C.

Δημοφιλή