«Η Μαρία που έγινε Κάλλας»: Η νέα μίνι σειρά για τα νεανικά χρόνια της μεγάλης ντίβας

Το σενάριο και τη σκηνοθεσία υπογράφει η Όλγα Μαλέα. Τη μητέρα της Κάλλας ενσαρκώνει η Ελένη Ράντου.
Κλεοπάτρα Ελευθεριάδου, Ελένη Ράντου, Demy
Κλεοπάτρα Ελευθεριάδου, Ελένη Ράντου, Demy
ΕΡΤ

Η νέα μίνι σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», σε σκηνοθεσία και σενάριο Όλγας Μαλέα, έρχεται τη νέα σεζόν στην ΕΡΤ1.

Η βιογραφική σειρά 10 επεισοδίων καταγράφει τη μεταμόρφωση της νεαρής Μαρίας Κάλλας από ασχημόπαπο στη μεγαλύτερη ντίβα όλων των εποχών, την περίοδο της Κατοχής, στην Αθήνα.

Παρακολουθούμε τη Μαρία μέσα από τη σχέση της με τα βασικά πρόσωπα της νεανικής ζωής της: τη μητέρα της, την Ισπανίδα δασκάλα της, τον βαρύτονο εραστή της, την πιανίστρια αδελφή της, τον Γερμανό μαέστρο. Όμως, καθένας από αυτούς, εντυπωσιασμένος από το ταλέντο της, έχει άλλα σχέδια για τη Μαρία.

Οι τρεις πρωταγωνίστριες της σειράς «Η Μαρία που έγινε Κάλλας»
Οι τρεις πρωταγωνίστριες της σειράς «Η Μαρία που έγινε Κάλλας»
ΕΡΤ

Η Μαρία ψάχνει κάποιον που θα την αγαπήσει γι’ αυτό που είναι, χωρίς όρους ή απαιτήσεις. Η έλλειψη αγάπης αποτελεί την κινητήρια δύναμη, ώστε να αναπτύξει το ταλέντο της και να καλλιεργήσει τη μοναδική φωνή της, που αποτελεί σημείο αναφοράς και ορόσημο για την όπερα παγκοσμίως.

Την Μαρία Κάλλας σε νεαρή ηλικία υποδύεται η πρωτοεμφανιζόμενη λυρική σοπράνο και φοιτήτρια υποκριτικής Κλεοπάτρα Ελευθεριάδου, η Ελένη Ράντου ενσαρκώνει τη Λίτσα, μητέρα της Μαρίας, η Ρένια Λουιζίδου τη σπουδαία Ελβίρα ντε Ιδάλγο -την Ισπανίδα δασκάλα της Κάλλας, η Demy ενσαρκώνει την αδελφή της Μαρίας, Τζάκι, ο Αργύρης Πανταζάρας τον βαρύτονο και εραστή της Μαρίας, Μαγκλιβέρα και ο Μάξιμος Μουμούρης τον Γερμανό αρχαιολόγο, Μπόντμαν.

Η σειρά έρχεται τη νέα σεζόν στην ΕΡΤ1.
Η σειρά έρχεται τη νέα σεζόν στην ΕΡΤ1.
ΕΡΤ

Το σενάριο και τη σκηνοθεσία υπογράφει η Όλγα Μαλέα, ενώ την ομάδα σεναριογράφων αποτελούν οι Απόστολος Αλεξόπουλος, Βαγγέλης Νάσης, Πένυ Φυλακτάκη, Μανίνα Ζουμπουλάκη.

Η σειρά βασίζεται στη συλλογή πληροφοριών από το βιβλίο «Η άγνωστη Κάλλας» του ιστορικού Νικόλα Πετσάλη-Διομήδη.

Δημοφιλή