Η Marketing Greece συμπλήρωσε 10 δημιουργικά χρόνια

Ένα φωτεινό παράδειγμα για το πώς το μάρκετινγκ αναδεικνύει τον ελληνικότουρισμό.
.
.
.

Η ιδέα του Ανδρέα Ανδρεάδη, πρώην προέδρου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ενός οξυδερκή ανθρώπου, επιτυχημένου ξενοδόχου, που έκανε τον ΣΕΤΕ Κοινωνικό Εταίρο, συνομιλητή της κυβέρνησης, να δημιουργήσει ένα «εργαλείο» που να συνδράμει στην προβολή της χώρας, τη Marketing Greece, συμπλήρωσε αισίως 10 χρόνια δημιουργίας.

Κι ενώ το αρχικό πλάνο ήταν να ενταχθεί και ο ΕΟΤ στο σχήμα, εν τέλει, ίσως για εκείνη την εποχή ήταν δύσκολο το δύσκαμπτο Δημόσιο, να αντιληφθεί το μέγεθος της συμμετοχής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στη φιλόδοξη προσπάθεια. Βέβαια, τα τελευταία δύο τρία χρόνια, αποδείχθηκε ότι ΕΟΤ και Marketing Greece μπορούν να συνδημιουργούν και να φέρνουν σημαντικά αποτελέσματα, ως ένα δείγμα της αγαστής σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Η Marketing Greece συστάθηκε από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ), και αποτελεί μια μη κερδοσκοπική εταιρεία. Εχοντας αρχικά επικεφαλής τον Ιωσήφ Πάρσαλη, έναν τεχνοκράτη του τουρισμού, η εταιρεία ξεδίπλωσε ένα πλαίσιο εξωστρέφειας, με ενέργειες που ο ΕΟΤ δεν είχε κάνει μέχρι τότε, κυρίως αξιοποιώντας τις τεχνολογίες της ψηφιακής εποχής.

Η Marketing Greece, στη μετεξέλιξή της, και με την αλλαγή της ηγεσίας στον ΣΕΤΕ, με τον Γιάννη Ρέτσο πρόεδρο και την Ιωάννα Δρέττα διευθύνουσα σύμβουλο της MG, κατάφερε να αναδείξει νέα στοιχεία του μάρκετινγκ των προορισμών, με νέες συνεργασίες, συμβάλλοντας σημαντικά στη διαμόρφωση ενός νέου περιβάλλοντος προβολής, διαχείρισης της εικόνας και επικοινωνίας των ελληνικών προορισμών.

«Η Marketing Greece, από την αρχή της γέννησής της έως σήμερα έχει μια αποστολή, να σκέφτεται, να πράττει και να πρωτοπορεί για τον ελληνικό τουρισμό. Είναι πολλές οι φορές που κληθήκαμε να συμβάλουμε, και το κάναμε, όχι μόνο με επιτυχία αλλά και με πλήρη συναίσθηση του ρόλου και της ύπαρξής μας. Ορόσημο για την εταιρεία ήταν η συμμετοχή μας στη διαχείριση του brand Ελλάδα, τα χρόνια της πανδημίας, όπου μέσα από τις δράσεις και πρωτοβουλίες μας προτείναμε μια νέα διαδρομή για το πώς οφείλουμε όλοι μας να διαχειριζόμαστε το τόσο μεγάλο τουριστικό brand της Ελλάδας», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece.

Με όχημα την αξία της συνεργασίας και της συνέργειας, η Marketing Greece θέτει στον πυρήνα του ελληνικού τουρισμού τη δυναμική που προκύπτει από τη συνένωση δυνάμεων και δημιουργεί νέα μοντέλα συνεργασιών.

Η Ιωάννα Δρέττα σημειώνει ότι: «Η ίδια η εταιρεία ιδρύθηκε ως αποτέλεσμα συνεργασίας έχοντας επενδύσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 12 εκατομμύρια ευρώ από τον ιδιωτικό τομέα σε δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουρισμού. Συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, σχεδόν με όλες τις Περιφέρειες της Ελλάδας, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους Φορείς και τις Ενώσεις από όλη την χώρα. Τον ιδιωτικό τομέα, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, εντός και εκτός τουριστικής αγοράς. Και αυτή μας η πραγματικότητα αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη, αλλά και την τεκμηρίωση της στρατηγικής μας επιλογής να δουλεύουμε με όλους».

.
.
Marketing Greece

«Το πλήθος και το είδος των έργων που έχει αναλάβει η εταιρεία, οι πολλοί και διαφορετικοί συνομιλητές, το διαρκώς εναλλασσόμενο περιβάλλον, οι διεθνείς διακρίσεις που έχει αποσπάσει, η ενεργός της συμμετοχή σε διεθνή δίκτυα όπως το WTTC και το DTTT, η διαρκής επένδυση σε τεχνογνωσία και εν τέλει η εμπειρία που έχει αποκτήσει η εταιρεία, μας κάνει σήμερα να λέμε με βεβαιότητα και σιγουριά πως μπαίνει πλέον σε φάση ωρίμανσης. Μια ωρίμανση που ήρθε μέσα από τη διατήρηση των αξιών μας, την ειλικρινή συνεργασία με όλους, την σκληρή δουλειά, αλλά και πάθος της ομάδας», δήλωσε.

Κατά την εκδήλωση συμπλήρωσης των 10 ετών της εταιρείας, ο Γιάννης Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ, υπογράμμισε τη σημασία του έργου της Marketing Greece. «Ο ΣΕΤΕ, ως Κοινωνικός Εταίρος, είχε και έχει ως κύρια αποστολή τη συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, την ανάδειξη του πρωταγωνιστικού ρόλου του τομέα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, καθώς και την ενίσχυση και προβολή της εικόνας της χώρας. Με στοχευμένη στρατηγική και μακροπρόθεσμο ορίζοντα δράσης, σήμερα έχουμε καταφέρει να διανύσουμε μια αρκετά μεγάλη, επίπονη αλλά ταυτόχρονα και σημαντικά διδακτική διαδρομή. Έπειτα από δέκα χρόνια πορείας η Marketing Greece αποδεικνύει πως το όραμα μπορεί να γίνει πραγματικότητα, μέσα από συνεργασίες, συνένωση δυνάμεων και σκληρή δουλειά».

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν η Αγάπη Σμπώκου - αντιπρόεδρος Δ.Σ. Marketing Greece και διευθύνουσα σύμβουλος των PHĀEA Resorts, ο Ευτύχιος Βασιλάκης - πρόεδρος AEGEAN, η Χριστίνα Τετράδη - αντιπρόεδρος ΞΕΕ και ιδιοκτήτρια του Zante Hospitality Group, ο Γιάννης Παράσχης – διευθύνων σύμβουλος του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος - πρόεδρος TEMES SA (Costa Navarino κλπ.), ο Γιώργος Βήλος - γενικός διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, ο Χρήστος Στεργίου – ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της TrueTrips, και η Μαρίνα Βάλβη - Marketing Director της AEGEAN.

Για το 2023 η Marketing Greece εστιάζει σε μια σειρά πρωτοβουλιών, όπως η ανάδειξη των αξιών της βιώσιμης ανάπτυξης, η «υιοθεσία» δύο ελληνικών προορισμών για την υποστήριξη τους σε αυτήν την κατεύθυνση, ο διαμοιρασμός γνώση και αρκετές ακόμα ενέργειες.

Δημοφιλή