Η νέα Maserati GranTurismo και σε 100% ηλεκτρική έκδοση

Ένα νέο κεφάλαιο, σε μια ιστορία που ξεκίνησε πριν από 75 χρόνια με τη Maserati A6 1500.
Maserati GranTurismo
Maserati GranTurismo
Aldo Ferrero

Το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας με έμβλημα την τρίαινα, που υιοθετεί 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, είναι η νέα GranTurismo.

Το κουπέ μοντέλο, συνδυάζει τις τυπικές, υψηλές επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου με άνεση κατάλληλη για μεγάλες αποστάσεις, τόσο στην έκδοση με ισχυρό κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο στην 100% ηλεκτρική έκδοση, ενσωματώνοντας την έννοια του «The Others Just Travel».

Από αισθητικής άποψης, ο σχεδιασμός της GranTurismo ισορροπεί μεταξύ ομορφιάς και λειτουργικότητας, χωρίς ακρότητες. Εχει ένα καθαρό σχήμα με εκλεπτυσμένα σχεδιαστικά στοιχεία.

Οι κλασικές αναλογίες των αυτοκινήτων της μάρκας έχουν διατηρηθεί, με το μακρύ καπό και τα τέσσερα φτερά. Αντίθετα, η γραμμή οροφής πέφτει δυναμικά, για να τονίσει περισσότερο την καμπύλη της κολόνας που διαθέτει το εμβληματικό λογότυπο Trident.

Το GranTurismo είναι 100% κατασκευασμένο στην Ιταλία, αναπτύχθηκε στο Εργαστήριο Καινοτομίας της Maserati και παρήχθη στον κόμβο παραγωγής Mirafiori στο Τορίνο.

Maserati GranTurismo
Maserati GranTurismo
Aldo Ferrero

Το νέο κουπέ είναι εξοπλισμένο με τον επαναστατικό κινητήρα V6 Nettuno, διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις: τη Modena, με τον V6 Nettuno Twin Turbo 3.0lt - 490hp. Η έκδοση Trofeo υψηλών επιδόσεων, βασίζεται στον ίδιο κινητήρα, αναβαθμισμένο σε μέγιστη ισχύ 550 ίππων.

Εναλλακτικά, το GranTurismo Folgore υιοθετεί ένα 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το σύστημα Folgore βασίζεται σε τεχνολογία 800 volt και έχει αναπτυχθεί με τεχνικές λύσεις αιχμής που προέρχονται από τη Formula E. Προσφέρει εξαιρετική απόδοση, μέσα από τους τρεις ισχυρούς κινητήρες μόνιμου μαγνήτη 300 kW.

Η μπαταρία έχει ονομαστική χωρητικότητα 92,5 kWh και μεταδίδει συνεχώς περίπου 760 ίππους στους τροχούς. Η συγκεκριμένη ρύθμιση και η καινοτόμος διάταξη της μπαταρίας έχουν ως αποτέλεσμα τη συγκράτηση του ύψους του οχήματος στα 1,353μ.

Το σχήμα του πακέτου μπαταριών, γνωστό ως «T-bone», αποτελεί μέρος της προσέγγισης «μηδενικού συμβιβασμού» της Maserati και αποφεύγει την τοποθέτηση των μονάδων μπαταρίας κάτω από τα καθίσματα, κυρίως μετακινώντας τα γύρω από το κεντρικό τούνελ και συνεπώς μειώνοντας σημαντικά το σημείο H του αυτοκινήτου.

Για την κατασκευή του αυτοκινήτου, έγινε εκτενής χρήση ελαφρών υλικών, όπως αλουμίνιο και μαγνήσιο, μαζί με χάλυβα υψηλής απόδοσης. Αυτή η προσέγγιση συνδυάζεται με τη νέα ηλεκτρική/ηλεκτρονική αρχιτεκτονική Atlantis High, που βασίζεται σε μηνύματα canFD που αποστέλλονται με ταχύτητες έως και 2 ms.

Maserati GranTurismo
Maserati GranTurismo
Maserati

Το σύστημα διαθέτει επίσης προηγμένες δυνατότητες κυβερνοασφάλειας επιπέδου 5. Επίσης, η μονάδα ελέγχου Vehicle Domain Control Module (VDCM), ένα 100% έργο της Maserati, αποτελείται από το λογισμικό που παρέχει έλεγχο 360 μοιρών των πιο σημαντικών συστημάτων αυτοκινήτου, για την καλύτερη οδηγική εμπειρία σε όλες τις συνθήκες.

Στο εσωτερικό, η μοντέρνα καμπίνα της Maserati GranTurismo είναι εξοπλισμένη με καινοτόμα συστήματα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πολυμέσων Maserati Intelligent Assistant (MIA), της τελευταίας τεχνολογίας infotainment, μιας οθόνης που συνδυάζει τις κύριες λειτουργίες σε μια ενσωματωμένη οθόνης αφής, ένα ψηφιακό ρολόι και Heads-up Display (διατίθεται προαιρετικά).

Καταλήγοντας, η GranTurismo προσφέρει μια «ολοκληρωτική εμπειρία ήχου», που εγγυάται ο χαρακτηριστικός ήχος του κινητήρα της Maserati, ακόμη και στην ηλεκτρική έκδοση, χάρη στην καινοτόμο δουλειά των μηχανικών του Maserati Innovation Lab. Η ηχητική εμπειρία ολοκληρώνεται από το καθηλωτικό σύστημα ήχου Sonus faber 3D. Το ηχοσύστημα προσφέρει δύο επίπεδα προσαρμογής, με έως και 19 ηχεία και ήχο 3D με ισχύ έως και 1.195 W.

Δημοφιλή