Το Σαββατοκύριακο, η Βικτόρια Μπέκαμ παρουσίασε την κολεξιόν της Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 στην γκαλερί Tate Britain, κατά τη διάρκεια της Βρετανικής Εβδομάδας Μόδας.
Στην πρώτη σειρά της πασαρέλας, κάθονταν ο σύζυγός της Ντέιβιντ μαζί με τα τέσσερα παιδιά τους και τη φίλη του Μπρούκλιν Μπέκαμ, το μοντέλο Χάνα Κρος. Άλλες διασημότητες που βρέθηκαν στη γκαλερί για να στηρίξουν τη Βικτόρια ήταν η αρχισυντάκτρια της αμερικανικής Vogue, Άννα Γουίντουρ και το μοντέλο Ολίβια Παλέρμο.
Όπως πάντα, οι Μπέκαμ έδειχναν πολύ υπερήφανοι για τη δουλειά της Βικτόρια, αλλά τα βλέμματα στράφηκαν στην κόρη και το μικρότερο παιδί της οικογένειας, Χάρπερ Μπέκαμ, η οποία έδειξε το νέο της, καρέ κούρεμα.
Η επίδειξη μόδας αποτέλεσε ακόμα έναν τρόπο προώθησης του νέου καναλιού της Βικτόρια στο Youtube, για το οποίο λέει: «Το χρησιμοποιώ καθώς θέλω να χτίσω μια κοινότητα με τη βοήθεια ενός εκπληκτικού γκρουπ συνεργατών. Θα καλύπτει τα πάντα: από μόδα μέχρι ομορφιά». Τη Βικτόρια θα ακολουθούν κάμερες, την ώρα που εκείνη θα βρίσκεται στο δρόμο. Θα δείτε συμβουλές styling αλλά και στιγμές με χιούμορ, καθώς είναι σημαντικό να διασκεδάσετε».
Την προηγούμενη εβδομάδα, η Μπέκαμ αποκάλυψε ότι εκτός από το κανάλι στο Youtube, θα λανσάρει και μια σειρά με προϊόντα ομορφιάς, μετά την επιτυχημένη συνεργασία της με την Estee Lauder. «Θα ρωτάω τις γυναίκες ποια καλλυντικά θέλουν να δημιουργήσω για εκείνες γιατί είναι πολύ σημαντικό για εμένα να γνωρίζω τι είναι αυτό που θέλουν», είπε η διάσημη επιχειρηματίας και πρώην τραγουδίστρια των Spice Girls, προσθέτωντας ότι τα προϊόντα θα πωλούνται μέσω της ιστοσελίδας της.
Πηγή: Harper’s Bazaar