Η αυτοαποκαλούμενη οργάνωση «Αντικυνηγετικές Τσουλάρες» ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση που σημείωθηκε στις 29 Μαρτίου στα γραφεία του κυνηγετικού συλλόγου Αμαρουσίου. Χαρακτηρίζοντας την επίθεση ένδειξη διαμαρτυρίας για την έκθεση «Κυνηγεσία 2018» και την επερχόμενη «πτωματοφαγική φιέστα» του Πάσχα, σημειώνουν
«Οι άντρες μέσα από την ιδιότητα του κυνηγού εδραιώνουν ακόμα πιο βαθιά το ρόλο τους στην κοινωνία, αυτοεπιβεβαιώνονται και αναπαράγουν την εξουσία τους» σχολιάζουν, μεταξύ άλλων, στο κείμενο και προσθέτουν: «ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ: ΤΟ ”ΧΟΜΠΙ” ΣΑΣ ΒΡΩΜΑΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ, Η ”ΑΝΑΓΚΗ” ΣΑΣ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ, Η ”ΦΙΛΟΖΩΙΑ” ΣΑΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΠΙΣΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΑΗΔΙΑ».
«Αυτό δεν ήταν ούτε η αρχή», υπογραμμίζουν και σημειώνουν σε υστερόγραφο: «Αφού ζητάτε περιπέτεια θα την έχετε. Το κυνήγι ξεκίνησε».
Τι αναφέρει η ομάδα στο κείμενό της:
Με αφορμή την έκθεση ”ΚΥΝΗΓΕΣΙΑ” 2018 και την επερχόμενη πτωματοφαγική φιέστα του πάσχα, οι κυνηγοί βρίσκουν για άλλη μια φορά πρόσφορο έδαφος να ξεφύγουν από την μίζερη μικροαστική ρουτίνα τους και να δολοφονήσουν μη ανθρώπινα ελεύθερα ζώα.
Οι κατά τα άλλα ”φυσιολάτρες” κυνηγοί, χρησιμοποιώντας εργοστασιακό εξοπλισμό, επιδεικνύουν τις ευρύτερες εξουσιαστικές τους τάσεις πάνω και σε μη ανθρώπινα ζώα. Μ′ αυτόν τον τρόπο επεκτείνουν την κυριαρχία τους και εκτός των ορίων της οικογένειάς τους, όπως προστάζουν άλλωστε και οι επιταγές της πατριαρχικής κοινωνίας μέσα στην οποία γαλουχήθηκαν. Δεν είναι τυχαίο ότι η πλειοψηφία των κυνηγών εντάσσεται στο cis αντρικό φύλο. Οι άντρες μέσα από την ιδιότητα του κυνηγού εδραιώνουν ακόμα πιο βαθιά το ρόλο τους στην κοινωνία, αυτοεπιβεβαιώνονται και αναπαράγουν την εξουσία τους.
Το κυνηγετικό lifestyle, ωστόσο, δε σταματάει εδώ. Συνεχίζεται μέσω των social media όπου οι λεβέντες-παλικαράδες κυνηγοί ποζάρουν στο φακό κρατώντας τα δολοφονημένα -και ενίοτε γδαρμένα- μη ανθρώπινα ζώα σαν λάφυρα πολέμου, στην προκειμένη ενός πολέμου μονομερούς και άνισου.
Και αυτό, είτε για ”χόμπι” -ένα χόμπι που βρωμάει εξουσία και ζέχνει αίμα- είτε για χάρη της ικανοποίησης των ”σαρκοφάγων” ενστίκτων επιβίωσης τους. Το τελευταίο φυσικά σταματά στην πράξη της δολοφονίας, καθώς στις κουζίνες, όπως είναι ευρέως γνωστό, το πεθανέμο ζώο χρειάζεται να καμουφλαριστεί και να μετασχηματιστεί μέσω της μαγειρικής ώστε να παρουσιαστεί ως φαγητό και να πείσει ως τέτοιο. Διαφορετικά, οι ”σαρκοφάγοι” κυνόδοντες τους δε θα καταφέρουν να κυριαρχήσουν πάνω στη ”φυτοφάγα” φυσιολογία του λεπτού τους εντέρου. Κάπου εδώ μάλλον σταματούν και οι δικαιολογίες, γιατί το ζήτημα δεν είναι καθόλου η φύση και η ανατομία του ανθρώπινου σώματος, αλλά η εξουσιαστική αντίληψη της -κατά τα άλλα ”ανώτερης”- ανθρώπινης σκέψης. Μιας σκέψης που στα ευρύτερα κομμάτια της κοινωνίας όσο δεν αποστρέφεται την θέα ή και μόνο την ιδέα ενός δολοφονημένου μη χριστιανικά-δημοφιλούς ζώου, τόσο υποκριτικά μοιράζει τη συμπόνιά της και τη ”φιλοζωία” της όταν αντικρύζει ένα βασανισμένο ή σκοτωμένο σκυλί ή γατί και άλλο τόσο και ακόμη περισσότερο φρίττει στην εικόνα ενός σκοτωμένου ανθρώπου.
Από την πλευρά μας, στεκόμαστε εχθρικά απέναντι σε τέτοιες -το λιγότερο- εξουσιαστικές λογικές και πρακτικές και ως εκ τούτου προβήκαμε στις 29/03 σε μία ελάχιστη παρέμβαση στα γραφεία του Κυνηγετικού Συλλόγου Αμαρουσίου πειράζοντας κλειδαριές, προκαλώντας φθορές στην πόρτα και βάφοντας τον τοίχο, και δίνουμε τον λόγο μας πως αυτό δεν ήταν ούτε η αρχή.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ:
ΤΟ ”ΧΟΜΠΙ” ΣΑΣ ΒΡΩΜΑΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ
Η ”ΑΝΑΓΚΗ” ΣΑΣ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ
Η ”ΦΙΛΟΖΩΙΑ” ΣΑΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
ΚΑΙ Ο ΣΠΙΣΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΑΗΔΙΑ
ΥΓ: Αφού ζητάτε περιπέτεια θα την έχετε. Το κυνήγι ξεκίνησε.
ΑΝΤΙΚΥΝΗΓΕΤΙΚΕΣ ΤΣΟΥΛΑΡΕΣ