Η νέα plug-in υβριδική τεχνολογία στην Cayenne αποφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η Porsche παρουσιάζοντας τα Turbo E-Hybrid αναδεικνύει τις πιο ισχυρές εκδόσεις του μοντέλου, σε Coupé και GT Package εκδοχές.
Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της νέας Cayenne στις αρχές του 2023, η Porsche ολοκληρώνει την πλήρως αναθεωρημένη τρίτη γενιά αυτού του επιτυχημένου SUV με ένα νέο κορυφαίο μοντέλο. Η Porsche έχει αναβαθμίσει την τεχνολογία στον διάδοχο της Cayenne Turbo S E-Hybrid με διάφορους τρόπους, επιτυγχάνοντας σημαντικά κέρδη στην ηλεκτρική αυτονομία και ιδιαίτερα στην απόδοση. Τόσο η καθημερινή χρηστικότητα όσο και η δυναμική οδήγησης επωφελούνται ιδιαίτερα από τις αλλαγές. Ένας ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 130 kW (176 ίππους) συμπληρώνει τον εκτενώς επανασχεδιασμένο κινητήρα V8 twin-turbo 4.0lt με 441 kW (599 ίππους). Μαζί, οι δύο μονάδες ισχύος αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 544 kW (739 ίππους) και μέγιστη ροπή 950 Nm.
Οι επιδόσεις της Cayenne Turbo E-Hybrid τη χαρακτηρίζουν ως κορυφαία, καθώς επιταχύνει στα 0 - 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα 295 χλμ./ώρα.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, η νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και μικρότερους χρόνους φόρτισης. Με αυξημένη χωρητικότητα 25,9 kWh, η μπαταρία υψηλής τάσης που είναι εγκατεστημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χιλιομέτρων. Ο δε νέος ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW μειώνει το χρόνο φόρτισης σε κατάλληλο φορτιστή τοίχου ή σταθμό φόρτισης σε λιγότερο από δυόμισι ώρες παρά την αύξηση της χωρητικότητας της μπαταρίας.
Οι νέες Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid διατίθενται στάνταρ με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση που φέρει νέα τεχνολογία δύο θαλάμων και δύο βαλβίδων. Αυτό καθιστά δυνατή τη χωριστή ρύθμιση των σταδίων επαναφοράς και συμπίεσης της λειτουργίας της ανάρτησης. Αυτή η τεχνολογία ενισχύει την άνεση και την ασφάλεια εξίσου, ενώ προσφέρει ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα μεταξύ των ρυθμίσεων ανάρτησης Comfort και Sport Plus. Η ανάρτηση συνδυάζει σίγουρη οδική συμπεριφορά σε δυναμικές στροφές με χαρακτηριστικά εστιασμένα στην άνεση σε συνθήκες αργής οδήγησης και μέγιστη καταστολή του pitch and roll. Το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) είναι επίσης στάνταρ, ενώ το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα διατίθενται προαιρετικά.
Και οι δύο εκδόσεις αμαξώματος φέρουν το διακριτικό μπροστινό στυλ που προορίζεται για τα μοντέλα Turbo, με διευρυμένες εισαγωγές αέρα ψύξης που τονίζονται από γυαλιστερά μαύρα πτερύγια. Τα διακοσμητικά του θόλου των τροχών και ο εξωτερικός προφυλακτήρας του πίσω χρώματος υπογραμμίζουν περαιτέρω τον χαρακτήρα των μοντέλων με επίκεντρο τις επιδόσεις. Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των μοντέλων Turbo E-Hybrid περιλαμβάνουν δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης από βουρτσισμένο ανοξείδωτο χάλυβα και κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Στο εσωτερικό, τα ένθετα αλουμινίου στο ταμπλό και οι επενδύσεις του πάνελ της πόρτας υπογραμμίζουν την αυξημένη εστίαση στην απόδοση. Η επένδυση οροφής καλύπτεται από Race-Tex. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει θερμαινόμενο σπορ τιμόνι GT, διακόπτη λειτουργίας για γρήγορη και άμεση επιλογή του επιθυμητού τρόπου οδήγησης και ρυθμιζόμενα δερμάτινα σπορ καθίσματα 18 κατευθύνσεων. Εναλλακτικά, διατίθενται άνετα δερμάτινα καθίσματα ρυθμιζόμενα 14 κατευθύνσεων.
Η νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid εφοδιάζεται με έναν εξ ολοκλήρου ψηφιακό πίνακα οργάνων σε κυρτή και ανεξάρτητη σχεδίαση με μεταβλητές επιλογές οθόνης. μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και προαιρετικά οθόνη επιβατών. Οι καινοτόμοι προβολείς HD-Matrix LED υψηλής ανάλυσης προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο σκοτάδι.
Η νέα Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé προσφέρεται και με το πακέτο GT που δίνει έναν ακόμα πιο σπορ τόνο. Όλα τα συστήματα πλαισίου και ελέγχου, συμπεριλαμβανομένης της αερανάρτησης, είναι ειδικά ρυθμισμένα για το νέο μοντέλο. Το σώμα κάθεται 10 χιλιοστά χαμηλότερα και έχει πιο δυναμική απόκριση διεύθυνσης στις στροφές, μεγαλύτερη συνολική ακρίβεια διεύθυνσης και σημαντικά ενισχυμένη πρόσφυση στις στροφές. Το υψηλής απόδοσης Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) διατίθεται επίσης στάνταρ στο πακέτο GT. Οι δυναμικές ιδιότητες της Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé μπορούν να βελτιωθούν περαιτέρω με ελαστικά απόδοσης για τους στάνταρ τροχούς GT Design 22 ιντσών, PDCC και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.
Εξωτερικά, το GT Package ξεχωρίζει με ένα συγκεκριμένο μπροστινό τμήμα με μαύρα στοιχεία, μαύρες προεκτάσεις θόλων τροχών, ανθρακονήματα στην αεροτομή οροφής, τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις του συστήματος εξάτμισης τιτανίου από το Turbo GT και έναν πίσω διαχύτη άνθρακα. Η οροφή είναι επίσης κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Η Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé με το πακέτο GT επιταχύνει σε 3,6 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα.
Στη Γερμανία η νέα Turbo E-Hybrid ξεκινά με τιμές από 176.324 και με το πακέτο GT από 208.454 ευρώ.