Η Τζίτζι Χαντίντ τυλιγμένη σε ταινία DHL «προς παράδοση» στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού

Το πιο οικονομικό ρούχο της διοργάνωσης με πολυτελή σφραγίδα ήταν η «συσκευασία» με την Τζίτζι Χαντίντ που έκλεισε το μάτι στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνίας μας.
Η Τζίτζι Χαντίντ στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας των Παρισίων στην παρουσίαση της γυναικείας συλλογής του οίκου Vetements για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2025.
Peter White via Getty Images
Η Τζίτζι Χαντίντ στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας των Παρισίων στην παρουσίαση της γυναικείας συλλογής του οίκου Vetements για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2025.

CNN

Πρώτα ήταν η Ριάνα που λάνσαρε στην παρουσίαση του Fenty Hair στο Selfridges ένα ένα μπουρνούζι από την φθινοπωρινή συλλογή του Jacquemus.

Τώρα, η Τζίτζι Χαντίντ φορώντας ένα φόρεμα φτιαγμένο από αυτοκόλλητες ταινίες της DHL αποδεικνύει ότι η πολυτελής μόδα αναζητά έμπνευση κάτω από τη μύτη μας (ή τουλάχιστον μέσα στα σπίτια μας).

Προσφάτως, η Χαντίντ περπάτησε στην επίδειξη του οίκου Vetements με το βλέμμα στην άνοιξη και το καλοκαίρι του 2025 κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού τυλιγμένη σφιχτά σε ένα ρολό από κίτρινη και κόκκινη ταινία συσκευασίας με τη γνωστή επωνυμία DHL. Το αυτοκόλλητο «εργαλείο» διαμορφώθηκε σε στράπλες μίνι φόρεμα, ενώ και τα τακούνια της τυλίχτηκαν στην ίδια ταινία για να ταιριάζουν.

«Παρέδωσε», διαβάσαμε ένα σχόλιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Η FedEx έχει 24 ώρες για να απαντήσει», πρόσθεσε ένας άλλος.

Αν και μπορεί να είναι ένα από τα πιο οικονομικά κομμάτια που έχουμε δει σε μια πασαρέλα υψηλής μόδας αυτή τη σεζόν, η ιδέα της χρήσης ταινίας ως ύφασμα δεν είναι νέα. Το 2017, ο Ραφ Σίμονς έσφιξε τη μέση των μοντέλων του ντυμένων με μάλλινα πανωφόρια με μια προσαρμοσμένη εμπριμέ ταινία που έγραφε «Walk with Me» και «RSYP Youth Project»... Το 2022, η Κιμ Καρντάσιαν έγινε πρωτοσέλιδο όταν έφτασε στο σόου του οίκου Balenciaga στο Παρίσι με σχεδόν κάθε τετραγωνικό εκατοστό της να είναι καλυμμένο με την κίτρινη και μαύρη ταινία που χρησιμοποιεί η τροχαία - μόνο που πάνω της είχε το σήμα Balenciaga. Σύμφωνα με την επικεφαλής κριτικό μόδας των New York Times, Βανέσα Φρίντμαν, η στολή έκανε έναν «κολλώδη ήχο» καθώς περπατούσε η Καρντάσιαν.

Η Τζίτζι Χαντίντ στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας των Παρισίων στην παρουσίαση της γυναικείας συλλογής του οίκου Vetements για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2025.
Francois Durand via Getty Images
Η Τζίτζι Χαντίντ στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας των Παρισίων στην παρουσίαση της γυναικείας συλλογής του οίκου Vetements για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2025.

Η ιστορία

Η κολλητική ταινία δημιουργήθηκε αρχικά κατά τη διάρκεια του Β ’Παγκοσμίου Πολέμου. Εφευρέθηκε από τη Βέστα Στουντ, μια Αμερικανίδα μητέρα και εργάτη σε εργοστάσιο πυρομαχικών, η οποία «γέννησε» έναν καλύτερο τρόπο να συσκευάζει τα κουτιά πυρομαχικών των στρατιωτών, αλλά γρήγορα έγινε μια λύση για τα πάντα, από κόλλημα των «φτερών» στα τζιπ έως επιδέσμους.

Μέχρι τη δεκαετία του 2010, η κόλλα είχε γίνει μοντέρνα όσο και λειτουργική: Τώρα οι κολλητικές ταινίες είναι διακοσμημένες με εικόνες της Hello Kitty, φτιαγμένες για να λάμπουν στο σκοτάδι ή έχουν άρωμα. Η κατασκευή ενός φορέματος με κολλητική ταινία ήταν μια αγαπημένη πρόκληση στον διαγωνισμό ριάλιτι μόδας Project Runway, ενώ το 2010, για το βραβευμένο μουσικό βίντεο “Telephone” με τη Μπιγιονσέ, η Lady Gaga λικνιζόταν γύρω από ένα κελί φυλακής με περιτυλιγμένη με λίγα μέτρα κίτρινης ταινίας ως άλλη τουαλέτα.

Το 2011, το Πανεπιστήμιο της Αϊόβα διοργάνωσε την πρώτη του ετήσια επίδειξη μόδας κολλητικής ταινίας - που καλύφθηκε δημοσιογραφικά από τους New York Times... Η εκδήλωση ακυρώθηκε το 2015 λόγω «ελάχιστου ενδιαφέροντος», αλλά οι παθιασμένοι σχεδιαστές ταινιών δεν χρειάζεται να αισθάνονται ... αποκολλημένοι.

Με μάρκες όπως η Vetements και η Balenciaga να φέρουν ως σημαία τους το αντισυμβατικό υλικό, η κολλητική ταινία δεν φαίνεται να έχει μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας της μόδας.

ΠΗΓΗ: Cnn