Το μεγαλύτερο συγκρότημα κατασκευής αυτοκινήτων της Ευρώπης, ξεκινά μια εκστρατεία επανεκπαίδευσης των εργαζομένων παραγωγής στην ηλεκτροκίνηση.
Η Volkswagen προχωρά, έτσι, στη μετατροπή των γερμανικών εργοστασίων της για παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Σε συνέχεια των εργοστασίων επιβατικών αυτοκινήτων στο Zwickau και στο Emden, το εργοστάσιο του Wolfsburg θα γίνει επίσης εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων, τα επόμενα χρόνια. Αυτή η θεμελιώδης μεταμόρφωση δε βασίζεται μόνο στην ειδική εκπαίδευση, αλλά έχει και μια συναισθηματική πλευρά:
Το εργοστάσιο του Wolfsburg άνοιξε ένα eMotionRoom, όπου τους επόμενους μήνες 22.000 εργαζόμενοι παραγωγής μπορούν να απολαύσουν μια διασκεδαστική εμπειρία της διαδικασίας μετατροπής από ICE (κινητήρες εσωτερικής καύσης) σε ηλεκτρικά οχήματα.
Το eMotionRoom αποτελεί μέρος ενός μονοήμερου εκπαιδευτικού προγράμματος (eMotionDay) για τους υπαλλήλους παραγωγής στο Wolfsburg, που διαρκεί έως το 2025. Αυτό το φθινόπωρο, το Wolfsburg θα ξεκινήσει την παραγωγή του επιτυχημένου μοντέλου ID.3, του πρώτου μοντέλου στο εργοστάσιο που θα βασίζεται στην σπονδυλωτή πλατφόρμα ηλεκτρικής κίνησης (MEB). Μέχρι το καλοκαίρι, περίπου 1.200 εργαζόμενοι θα έχουν εκπαιδευτεί στην παραγωγή ID.3.
Το eMotionRoom διαθέτει τρία περίπλοκα σχεδιασμένα δωμάτια και οι εργαζόμενοι πρέπει να λύσουν διάφορους γρίφους και προβλήματα σε καθένα από αυτά τα δωμάτια, μέσα σε 20 λεπτά. Η πρόκληση ξεκινά με ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, στον 19ο αιώνα (εφεύρεση των πρώτων ηλεκτροκινητήρων). Το δεύτερο δωμάτιο ανιχνεύει την ιστορία της τοποθεσίας του Wolfsburg μέχρι σήμερα (παραγωγή οχημάτων ICE). Το τρίτο δωμάτιο ρίχνει μια ματιά στο ψηφιακό μέλλον της οδήγησης.
Όπως στα κλασικά δωμάτια διαφυγής, οι ομάδες (η καθεμία αποτελείται από τέσσερα άτομα) πρέπει να λύσουν διάφορα προβλήματα σε κάθε δωμάτιο για να ανοίξουν την πόρτα. Κάθε ομάδα καθοδηγείται από δύο εκπαιδευτές από την Ακαδημία του ομίλου μέσω βίντεο. Το eMotionRoom περιλαμβάνει κι άλλες εκπαιδευτικές ενότητες – όπως η χρήση ακουστικών VR στην παραγωγή και θα είναι σε χρήση τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2024.
Η νέα γραμμή παραγωγής για το ID.3 και το νέο Tiguan θα εγκατασταθεί τους επόμενους μήνες και έως τις αρχές του 2025, θα επενδυθούν, αρχικά, 460 εκατομμύρια ευρώ.