Ισως οι περισσότεροι έχουν δει στα αεροδρόμια, τα μικρά και ισχυρά οχήματα – τράκτορες (push-back), που σπρώχνουν τα αεροπλάνα προς τα πίσω, προκειμένου να φύγουν από τη θέση πάρκινγκ στις ράμπες και στη συνέχεια να κινηθούν προς τον διάδρομο απογείωσης.
Αυτά τα οχήματα, με συμβατικούς κινητήρες, αναμφίβολα ρυπαίνουν πολύ και στην προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, σιγά σιγά θα αντικατασταθούν από ηλεκτρικούς τράκτορες.
Η ισπανική Iberia, πρόκειται να χρησιμοποιήσει 8 τέτοιους, αθόρυβους, ηλεκτρικούς τράκτορες, στα αεροδρόμια της Μαδρίτης και της Βαρκελώνης, οι οποίοι, σύμφωνα με υπολογισμούς, θα μειώσουν -το καθένα- τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, έως και 23 τόνους, ενώ και η Iberia Maintenance, θα χρησιμοποιεί οχήματα χωρίς εκπομπές ρύπων, στα υπόστεγα.
Οι ηλεκτρικοί τράκτορες, λειτουργούν με μεγαλύτερη ακρίβεια από τους προκατόχους τους, για μεγαλύτερη ασφάλεια στις ράμπες του αεροδρομίου και μεγαλύτερη ακρίβεια στις πτήσεις.
Τα νέα οχήματα «Motok Spacer 8600» τροφοδοτούνται από μπαταρίες 80V που τους επιτρέπουν να μετακινούν έως και 28 αεροσκάφη: Airbus A319, A320 και A321 σε μικρούς και μεσαίους στόλους τόσο της Iberia όσο και της Vueling.
Στο πλαίσιο του προγράμματος μετασχηματισμού Go Up!, η Iberia έχει αντικαταστήσει το 80% του στόλου των επίγειων οχημάτων με πιο περιβαλλοντικά βιώσιμο εξοπλισμό, ενώ χρησιμοποιεί και περισσότερη ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.