Στο 2,4% από 3,1% υποχώρησε ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Μάιο σε σχέση με τον Απρίλιο, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή μειώθηκε τον Μάιο σε σύγκριση με τον Απρίλιο κατά 0,3% έναντι αύξησης 0,5% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.
Διαφήμιση
Η μείωση προήλθε από τις μειώσεις των δεικτών κατά:
- 0,5% στην ομάδα Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών σε: χοιρινό, γάλα νωπό πλήρες, νωπά
φρούτα, νωπά λαχανικά. Μέρος της μείωσης αυτής αντισταθμίστηκε από την αύξηση κυρίως των τιμών σε: ψωμί και
δημητριακά, πουλερικά, νωπά ψάρια, γιαούρτι. - 0,3% στην ομάδα Αλκοολούχα ποτά και καπνός, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών στα αλκοολούχα ποτά (μη σερβιριζόμενα).
- 0,6% στην ομάδα Στέγαση, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών στον ηλεκτρισμό. Μέρος της μείωσης αυτής αντισταθμίστηκε
από την αύξηση κυρίως των τιμών σε: ενοίκια κατοικιών, φυσικό αέριο. - 0,4% στην ομάδα Διαρκή αγαθά-Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών στα είδη άμεσης
κατανάλωσης νοικοκυριού. - 0,4% στην ομάδα Μεταφορές, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών σε καύσιμα και λιπαντικά.
Μέρος της μείωσης αυτής αντισταθμίστηκε από την αύξηση κυρίως των τιμών στα εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με αεροπλάνο.
- 0,8% στην ομάδα Άλλα αγαθά και υπηρεσίες, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών στα άλλα είδη ατομικής φροντίδας.
Από τις αυξήσεις των δεικτών κατά:
0,8% στην ομάδα Ένδυση και υπόδηση, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.
0,2% στην ομάδα Ξενοδοχεία-Καφέ-Εστιατόρια, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στα εστιατόρια-ζαχαροπλαστείακαφενεία-κυλικεία.