Δεν λείπουν οι αναφορές στο ουίσκι από τα τραγούδια του Bob Dylan κι έτσι σύντομα, η αμερικανική αγορά θα στολιστεί με μια σειρά ουίσκι από τον νομπελίστα, τραγουδοποιό και τραγουδιστή. «Δεν βρίσκεις πάντα εσύ την έμπνευση. Μερικές φορές σε βρίσκει εκείνη. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά από αμερικανικά ουίσκι που το καθένα τους να λέει μια ιστορία» δήλωσε το περασμένο Σάββατο, στον Guardian, ο 76χρονος.
Ο άνθρωπος πίσω από το άλμπουμ «Bootleg Series» συνεταιρίζεται με τον επιχειρηματία στο αλκοόλ Μαρκ Μπουσάλα, το διυλιστήριο θα είναι σε μια πρώην εκκλησία στο Τενεσί, και η επωνυμία της εταιρείας θα είναι «Heaven’s Door Spirits» (προφανώς, από το εμβληματικό «Knocking on Heaven’s Door» του 1973).
Πολλοί θα πουν ότι ο Dylan αναζητά να εκμεταλλευτεί μιαν αγορά σε πλήρη άνθηση: τα τελευταία πέντε χρόνια, η αξία της αμερικανικής αγοράς ουίσκι έχει αυξηθεί κατά 52% (άγγιξε τα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια, το 2017). Ωστόσο, η πηγή από την οποία γεννήθηκε η ιδέα στο μυαλό του Bob ήταν πιο γήινη. Έχει να κάνει με το ότι στα αρχικά βήματά του ο ίδιος ήταν μια «ενσάρκωση» του περιπλανόμενου τροβαδούρου που διέσχιζε με τον σιδηρόδρομο τη χώρα, στυλ Woody Guthrie. «Ταξιδέυω εδώ και δεκαετίες, κι είχα τη δυνατότητα να δοκιμάσω κάποια από τα καλύτερα που το ουίσκι μπορεί να προσφέρει» είπε στους New York Times. Κι ο Μπουσάλα συμπλήρωσε: «Υπάρχει αλκοόλ και ουίσκι στη μουσική του, όσο γράφει μουσική. Εδώ και 60 χρόνια».
«Είναι η δική του μάρκα, κι είναι η δική του ιδέα. Εμείς απλά τον βοηθήσαμε να κάνει αυτό που ήθελε να κάνει. Ο Bob δεν θέλει να κραυγάζει “Dylan” η συσκευασία» υπογράμμισε ο Μαρκ Μπουσάλα. Και διευκρίνισε ότι η υπογραφή του Bob θα είναι στο πίσω μέρος της ετικέτας και θα είναι ορατή μόνον όταν αδειάσει το μπουκάλι. «Ήταν πρόθυμος να το κάνει αλλά δεν πάει σε εμφανίσεις ή υπογραφές μπουκαλιών. Δεν πήγε καν να πάρει το βραβείο Νόμπελ που του έδωσαν, άρα δεν πρόκειται να διατυμπανίζει ούτε αυτό. Κι αυτό είναι σπουδαίο, γιατί και για τον Dylan είναι αυθεντικό και για τη μάρκα είναι αυθεντικό» κατέληξε.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)