Υπογράφει το σενάριο, τη σκηνοθεσία και πρωταγωνιστεί. Το «Motherless Brooklyn» του εξόχως ταλαντούχου Έντουαρντ Νόρτον είναι μια καλή αφορμή για την κινηματογραφική συνάντηση του με τον Μπρους Γουίλις -και επιπλέον τον Γουίλιαμ Νταφόε, τον Αλεκ Μπόλντγουιν και τη Γκούγκου Μπάτα Ρο - αλλά πριν απ′ όλα είναι το φιλμ που θα τον στείλει στα Όσκαρ.
Με φόντο τη Νέα Υόρκη του 1950, ο Νόρτον αφηγείται την ιστορία του Λάιονελ Εσρογκ (τον ενσαρκώνει ο ίδιος), ενός μοναχικού ιδιωτικού ντετέκτιβ με σύνδρομο Τουρέτ (διαταραχή που χαρακτηρίζεται από πολλαπλά κινητικά και τουλάχιστον ένα φωνητικό τικ), ο οποίος με λιγοστά στοιχεία και το επίμονο μυαλό του, προσπαθεί να διαλευκάνει τον φόνο του μέντορα και μοναδικού του φίλου, του χαρισματικού μικροκακοποιού Φρανκ Μίνα (Μπρους Γουίλις).
Κατά τη διάρκεια της έρευνας του ο Λάιονελ ανακαλύπτει καλά φυλαγμένα μυστικά που αφορούν τη μοίρα ολόκληρης της πόλης και αναγκάζεται να βρεθεί αντιμέτωπος με το έγκλημα και τη διαφθορά.
Το σενάριο βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο του Τζόναθαν Λέθεμ (στα ελληνικά «Οι σκιές του Μπρούκλιν», εκδόσεις Κέδρος, μετάφραση Κώστας Καλτσάς) και ο Νόρτον ονειρευόταν να το γυρίσει ταινία από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε, είκοσι χρόνια πριν, το 1999 -ενώ είχε έτοιμο το σενάριο από το 2012.
Παρά το γεγονός ότι ο Λέθεμ, γνήσιο τέκνο του Μπρούκλιν ο ίδιος, τοποθετεί την ιστορία του στην τελευταία δεκαετία του 20ού αιώνα, ο Νόρτον -σε αυτή τη δεύτερη σκηνοθετική του απόπειρα- επέλεξε να γυρίσει πίσω στη δεκαετία του ’50.
Η ταινία θα προβληθεί στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο και θα βγει στις αίθουσες τον Νοέμβριο.