Επέκταση συνεργασίας BMW και Toyota για οχήματα υδρογόνου

Η BMW θα λανσάρει το πρώτο όχημα ευρείας παραγωγής με κυψέλες καυσίμου το 2028.
.
.
BMW

Το BMW Group και η Toyota Motor Corporation, δύο εταιρείες με παράδοση στις καινοτομίες, επεκτείνουν τη δεκαετή συνεργασία τους προκειμένου να φέρουν στους δρόμους ένα σύστημα κυψελών καυσίμου νέας γενιάς. Και οι δύο εταιρείες προσβλέπουν στην προώθηση της οικονομίας του υδρογόνου και έχουν επεκτείνει τη συνεργασία τους για τη μετάβαση αυτής της τεχνολογίας μηδενικών εκπομπών ρύπων στην επόμενη φάση.

Η τεχνογνωσία του BMW Group στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης αποδεικνύεται για άλλη μια φορά από τις άοκνες προσπάθειές του να προωθήσει τις τεχνολογίες κυψελών καυσίμου υδρογόνου και την υιοθέτηση μιας προσέγγισης «ανοιχτής τεχνολογίας», προκειμένου να παρέχει στους πελάτες του μια σειρά λύσεων κινητικότητας για το μέλλον.

Η BMW σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό όχημα ευρείας παραγωγής με τεχνολογία κυψελών καυσίμου (FCEV) το 2028, μετά την επιτυχημένη δοκιμή σε όλο τον κόσμο του πιλοτικού στόλου οχημάτων BMW iX5 Hydrogen, προσφέροντας έτσι στους πελάτες της μια ακόμα επιλογή ηλεκτρικού οχήματος με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το BMW Group και η Toyota Motor Corporation θα αναπτύξουν από κοινού το σύστημα κίνησης για επιβατικά οχήματα, με την βασική τεχνολογία κυψελών καυσίμου (τις κυψέλες καυσίμου τρίτης γενιάς) να δημιουργεί συνέργειες για χρήση τόσο σε επαγγελματικά όσο και σε επιβατικά μοντέλα. Το αποτέλεσμα αυτής της συλλογικής προσπάθειας θα αξιοποιηθεί σε ανεξάρτητα μοντέλα τόσο της BMW όσο και της Toyota και θα διευρύνει τη γκάμα των επιλογών FCEV που είναι διαθέσιμες στους πελάτες, φέρνοντας το όραμα της κινητικότητας υδρογόνου ένα βήμα πιο κοντά στην πραγματικότητα. BMW και Toyota θα διατηρήσουν την ταυτότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε μάρκας, αποτελώντας ανεξάρτητες εκδόσεις FCEV. Η δημιουργία συνεργειών και η συγχώνευση του συνολικού αριθμού των συστημάτων κίνησης χάρη στις από κοινού διαδικασίες ανάπτυξης και προμήθειες υπόσχεται μείωση του κόστους της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου.

Το BMW Group θεωρεί ότι τα FCEV αντιπροσωπεύουν μια άλλη τεχνολογία EV η οποία είναι συμπληρωματική της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV), και παρατάσσονται δίπλα στα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά (PHEV) και τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE).

Η πορεία για την πλήρη αξιοποίηση της δυναμικής της κινητικότητας υδρογόνου περιλαμβάνει τη χρήση του σε επαγγελματικά οχήματα και τη δημιουργία υποδομών ανεφοδιασμού για όλες τις εφαρμογές κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων των επιβατικών οχημάτων που τροφοδοτούνται με υδρογόνο. Αναγνωρίζοντας τις μελλοντικές προοπτικές αυτών των τεχνολογιών, το BMW Group και η Toyota Motor Corporation υποστηρίζουν την επέκταση τόσο των υποδομών ανεφοδιασμού με υδρογόνο όσο και εκείνων για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία. Αμφότεροι οι όμιλοι, ενθαρρύνουν τη βιώσιμη προμήθεια υδρογόνου δημιουργώντας ζήτηση, συνεργαζόμενοι στενά με εταιρείες που κατασκευάζουν εγκαταστάσεις παραγωγής, διανομής και ανεφοδιασμού υδρογόνου με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα.

Το BMW Group και η Toyota Motor Corporation τάσσονται υπέρ της δημιουργίας ενός ευνοϊκού πλαισίου από κυβερνήσεις και επενδυτές, ώστε να διευκολυνθεί η διείσδυση της κινητικότητας υδρογόνου σε πρώιμο στάδιο και να εξασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητά της. Με την προώθηση των αντίστοιχων υποδομών, στοχεύουν στην εδραίωση της αγοράς FCEV ως πρόσθετου πυλώνα, παράλληλα με άλλες τεχνολογίες συστημάτων κίνησης. Επιπλέον, οι εταιρείες αναζητούν περιφερειακά ή τοπικά project για την περαιτέρω προώθηση της ανάπτυξης υποδομών υδρογόνου μέσω συνεργατικών πρωτοβουλιών.

Το υδρογόνο αναγνωρίζεται ως ένας πολλά υποσχόμενος μελλοντικός φορέας ενέργειας για την παγκόσμια απεξάρτηση από τον άνθρακα. Λειτουργεί ως αποτελεσματικό μέσο αποθήκευσης για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, συμβάλλοντας στην εξισορρόπηση της προσφοράς και της ζήτησης και επιτρέποντας μια πιο σταθερή και αξιόπιστη ενσωμάτωση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο ενεργειακό δίκτυο. Το υδρογόνο είναι το κομμάτι το οποίο λείπει για τη συμπλήρωση του πάζλ που σχετίζεται με την ηλεκτρική κινητικότητα, στις περιπτώσεις που τα συστήματα ηλεκτροκίνησης με μπαταρία δεν αποτελούν βέλτιστη λύση.

Δημοφιλή