Πως θα ήταν το Twitter ως μαγαζί για μπόουλινγκ από τη δεκαετία του 1970; Ο καλλιτέχνης Andrei Lacatusu αποφάσισε να δώσει μια δική του απάντηση.
O Lacatusu αποφάσισε να δώσει μια δική του ερμηνεία για το πως θα ήταν όλες οι τεράστιες εταιρείες τεχνολογίας Silicon Valley, αν αντί για ψηφιακές επιχειρήσεις, ήταν κανονικά καταστήματα που είχε παρέλθει η εποχή τους.
Ο αυτοδίδακτος ψηφιακός καλλιτέχνης από τη Ρουμανία, μετέτρεψε το Twitter ώστε να μοιάζει με μαγαζί για bowling, το Facebook είναι σαν το τοπικό βίντεο-κλαμπ, το Tinder είναι σαν κακογερασμένο και ξεχασμένο μοτέλ, ενώ το Pinterest θυμίζει τα rock’n’roll μαγαζιά στην Αμερική του ’50 οπού ενίοτε περνούσε μια σερβιτόρα με rollerskates.
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
(Με πληροφορίες από το Behance)