Επιθέσεις σε τουρκικούς στόχους στην Αθήνα φοβάται η ΕΛ.ΑΣ. μετά την κατάληψη του Αφρίν από τουρκικές δυνάμεις.
Οι αστυνομικές υπηρεσίες λαμβάνουν μέτρα προκειμένου να αποτραπούν τυχόν καταδρομικές ενέργειες σε κτίρια που συνδέονται με την Τουρκία, όπως η πρεσβεία στο κέντρο της πόλης αλλά και εταιρίες τουρκικών συμφερόντων. Τα συγκεκριμένα σημεία θα επιτηρούνται διακριτικά με στόχο να υπάρχει άμεση ενημέρωση, σε περίπτωση που παρατηρηθούν ύποπτες κινήσεις περιμετρικά τους.
Σε μία περίοδο κρίσης για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις, οι ελληνικές Αρχές δεν θα ήθελαν να προστεθεί ακόμα ένας «πονοκέφαλος», καθώς η τουρκική πλευρά δείχνει ότι αναζητά αφορμές για όξυνση των διμερών σχέσεων. Ενδεικτικό είναι ότι το υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας είχε εκδώσει ανακοίνωση για το κάψιμο τουρκικής σημαίας κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης ακροδεξιών στις 5 Μαρτίου 2017 στην Αθήνα, ζητώντας την άμεση σύλληψη των δραστών.
Η τελευταία ενέργεια κατά τουρκικού στόχου, η οποία δεν έγινε γνωστή από την Αστυνομία, πραγματοποιήθηκε στις 10 Φεβρουαρίου 2017, όταν αναρχικοί επιτέθηκαν με εμπρηστικό μηχανισμό σε γνωστή τουρκική εταιρία επίπλων στη λεωφόρο Κηφισού, ενώ έκαψαν και ένα φορτηγό 7,5 τόνων. Η ενέργεια αφιερώθηκε σε κείμενο που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο «στους συντρόφους και τις συντρόφισσες που έχασαν τη ζωή τους υπερασπιζόμενοι/ες το Αφρίν».
Στο μεταξύ, σε επιφυλακή βρίσκεται η Αστυνομία για τις δίκες κατηγορουμένων για τρομοκρατία. Μετά τις πρόσφατες καταστροφές που προκάλεσαν κουκουλοφόροι στην οδό Ερμού, στην «καρδιά» της Αθήνας, σε εφαρμογή έχει τεθεί νέο επιχειρησιακό σχέδιο ασφαλείας στο κέντρο της πόλης. Σύμφωνα με πληροφορίες, στα νέα μέτρα λαμβάνουν μέρος συνολικά 221 αστυνομικοί, οι οποίοι σύντομα θα προμηθευτούν ειδικά γιλέκα, προκειμένου να είναι περισσότερο διακριτοί και να λειτουργούν αποτρεπτικά. Οι άνδρες πραγματοποιούν πεζές περιπολίες στο Σύνταγμα, στο Μοναστηράκι, στην Ακρόπολη και στην Ομόνοια. Για την ενίσχυση του επιχειρησιακού σχεδίου αποδεσμεύτηκαν από τις συνοδείες στόχων περίπου 150 αστυνομικοί, μετά από επαναξιολόγηση της επικινδυνότητας για την κάθε περίπτωση ξεχωριστά από ειδικές επιτροπές της ΕΛ.ΑΣ.