Ερχεται στην Ευρώπη το 2024 το νέο Jeep Wrangler

Με ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση, αναβαθμισμένη καμπίνα σε τεχνολογία καιανέσεις, και πολλά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.
JEEP

Το νέο Jeep Wrangler πρόκειται να έρθει και στην Ελλάδα στα μέσα του 2024 και διατηρεί πρωταγωνιστικό ρόλο στην γκάμα της Jeep, έχοντας αναβαθμιστεί στους τομείς της τεχνολογίας, της άνεσης και της ασφάλειας.

Όλα τα Jeep Wrangler 2024 έχουν τη σφραγίδα “Trail Rated”, για κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες οι οποίες υποστηρίζονται από τεχνικά χαρακτηριστικά που εγγυώνται μοναδική αντοχή στη σκληρή χρήση.

Ο πήχης ανεβαίνει ακόμα περισσότερο στη σκληροτράχηλη έκδοση Rubicon που διαθέτει «πλευστό» πίσω άξονα Dana 44 HD. Η συγκεκριμένη διάταξη σημαίνει πως η πλήμνη του τροχού είναι ξεχωριστή από το ημιαξόνιο, εξασφαλίζοντας απόλυτη αξιοπιστία και αντοχή, πολύ καλά χαρακτηριστικά απόδοσης και εύκολη συντήρηση. Το βασικό όφελος του συγκεκριμένου τύπου άξονα είναι ότι δε μεταφέρονται στα ημιαξόνια φορτία που σχετίζονται με το βάρος του αυτοκινήτου, παρά μόνο οι δυνάμεις στρέψης που περιστρέφουν τον τροχό.

Χρησιμοποιώντας ένα ξεχωριστό πλαίσιο ως βάση απόλυτης αντοχής, το Wrangler είναι ικανότερο από ποτέ σε κάθε έδαφος, επωφελούμενο από τις βελτιωμένες ρυθμίσεις στην ανάρτηση.

Παράλληλα, η χρήση αλουμινίου υψηλής αντοχής στις πόρτες και τους μεντεσέδες τους, στο καπό, στα φρύδια των φτερών και στο πλαίσιο του παρμπρίζ μαζί με την πίσω πόρτα από μαγνήσιο, φροντίζουν για αξιοσημείωτη ελάττωση του βάρους που με τη σειρά της έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην μείωση της κατανάλωσης.

Ολα τα νέα Wrangler θα έχουν στο βασικό εξοπλισμό τους αερόσακους οροφής και για πρώτη φορά οι δύο πλευρικές θέσεις του πίσω καθίσματος θα διαθέτουν ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστή δύναμης. Ιδιαίτερη σημασία έχουν και οι δομικές βελτιώσεις που εξασφαλίζουν καλύτερη συμπεριφορά και απορρόφηση δυνάμεων στις πλευρικές συγκρούσεις.

Αναφορικά με τα συστήματα ADAS και την υποβοήθηση του οδηγού, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης και ενεργό cruise control που φρενάρει το αυτοκίνητο μέχρι τη στάση, επιτήρηση τυφλού σημείου που αναγνωρίζει και διασταυρούμενο όχημα κατά την όπισθεν, το νέο σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού Drowsy Driver Alert, Lane Departure Warning και αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας.

Σχεδιαστικά, η νέα μάσκα έχει μαύρα και πιο λεπτά στελέχη. Η κεραία είναι πλέον ενσωματωμένη στο παρμπρίζ προκειμένου να προστατεύεται από κλαδιά και κάθε άλλο κίνδυνο στην εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ οι ζάντες που έχουν διάμετρο από 17 έως και 20 ίντσες βάζουν τη δική τους πινελιά στο φρεσκάρισμα του Wrangler, μαζί με την νέα απόχρωση Anvil.

Για την οροφή υπάρχουν διαθέσιμα δύο hardtop εκ των οποίων το ένα είναι μαύρο και το άλλο βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος. Είναι επίσης διαθέσιμο το Sky One-Touch που ανοίγει ηλεκτρικά και το hardtop με Sunrider, ενώ παραμένουν βέβαια οι διαιρούμενες πόρτες που δίνουν άφθονες διαθέσιμες επιλογές σε όποιον αναζητά την ελευθερία της οδήγησης χωρίς οροφή, παρμπρίζ αλλά και πόρτες, προκειμένου να αισθάνεται ένα με τη φύση.

Η καμπίνα του νέου Wrangler έχει αποκτήσει premium στοιχεία και υψηλή τεχνολογία. Η κεντρική κονσόλα είναι λιτή και με έντονο ανάγλυφο, σε αρμονία με την οριζόντια γραμμή του ταμπλό και τον πίνακα οργάνων που περιβάλλεται από μαλακά υλικά –ύφασμα ή πολυουρεθάνη- με εμφανείς ραφές.

Όλα τα Wrangler 2024 διαθέτουν αναβαθμισμένο σύστημα hands-free με βελτιωμένη αναγνώριση της φωνής, ενώ οι εκδόσεις Sahara και Rubicon έχουν ηχοαπορροφητικό παρμπρίζ, πιο παχιά μοκέτα και επιπρόσθετο ηχομονωτικό υλικό γύρω από το παρμπρίζ και στις μεσαίες κολόνες του αμαξώματος, για χαμηλότερο επίπεδο θορύβου.

Η νέα οθόνη αφής με διαγώνιο 12,3 ιντσών είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Wrangler και υποστηρίζει την λειτουργία του συστήματος πολυμέσων Uconnect 5 που συνδέεται ασύρματα με Apple CarPlay και Android Auto. Είναι πέντε φορές πιο γρήγορο από την προηγούμενη γενιά του συστήματος, ενώ χρησιμοποιεί λειτουργικό σύστημα Android και δέχεται αναβαθμίσεις over-the-air (OTA) που σε βάθος χρόνου θα διευρύνουν συνεχώς τις δυνατότητές του.

Για ακόμα πιο άνετη, εύκολη και σύγχρονη εμπειρία χρήστη, το νέο Wrangler έχει αναβαθμισμένες συνδεδεμένες υπηρεσίες. Για παράδειγμα με την λειτουργία “Send&Go” μπορεί να αποσταλεί μια διαδρομή από το smartphone στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου και η καθοδήγηση να ξεκινήσει χωρίς να χρειάζεται άλλη ενέργεια. Επίσης, το On-board navigation κάνει την κάθε διαδρομή πιο άνετη και ασφαλή, ενημερώνοντας τον οδηγό και τους επιβάτες σε πραγματικό χρόνο για την κυκλοφορία, για απρόοπτα συμβάντα, ακόμα και για τις σταθερές κάμερες ταχύτητας που βρίσκονται εγκατεστημένες στο δρόμο. Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής Jeep app ο χρήστης μπορεί να ελέγχει απομακρυσμένα τη φόρτιση, να βλέπει πού βρίσκεται το αυτοκίνητο και εάν είναι κλειδωμένο, να ενεργοποιεί τα φώτα, τον κλιματισμό, αλλά και μέσω του Trip Report να βλέπει ανάλυση του οδηγικού στιλ προκειμένου να το βελτιώνει προς όφελος της πιο οικονομικής οδήγησης.

Με το πιο εξελιγμένο σύστημα κίνησης που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Jeep, το Wrangler 4xe Plug-In Hybrid αποδίδει 380 ίππους (280 kW) και 637 Nm, πετυχαίνοντας έως 51 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης σε αστικό πεδίο. Μάλιστα, η μπαταρία (Li-NMC) των 17 kWh μπορεί να τροφοδοτεί εξωτερικές συσκευές όπως smartphone και tablet, μέσω του Jeep 4xe Power Box που περιλαμβάνει τέσσερις πρίζες 230 V.

Το σύστημα κίνησης διαθέτει τρία προφίλ λειτουργίας, χάρη στα οποία καλύπτει με την ίδια ευκολία τόσο τις καθημερινές μετακινήσεις όσο και την πιο απαιτητική εξερεύνηση στη φύση.

  • Hybrid: Είναι η προεπιλογή που συνδυάζει αυτόματα τον θερμικό κινητήρα με τους ηλεκτρικούς. Όσο η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη η κίνηση είναι ηλεκτρική και ο θερμικός κινητήρας εμπλέκεται όταν η φόρτιση πέσει κάτω από ένα προκαθορισμένο σημείο.
  • Electric: Το σύστημα λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά και μόνο όταν η μπαταρία εκφορτιστεί ή οδηγός ζητήσει περισσότερη ισχύ από αυτή που μπορεί να δώσει ο ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται ο κινητήρας βενζίνης.
  • eSave: Δίνει προτεραιότητα στον κινητήρα βενζίνης προκειμένου η ενέργεια της μπαταρίας να καταναλωθεί όταν χρειάζεται. Για παράδειγμα σε εκτός δρόμου οδήγηση ή σε αστικές περιοχές όπου οι θερμικοί κινητήρες είναι απαγορευμένοι. Υπάρχει επιλογή μεταξύ διατήρησης ενέργειας ή φόρτισης της μπαταρίας από το μενού του Uconnect.

Δημοφιλή