Σε μία συνηθισμένη ημέρα οι γυναίκες που ετοιμάζονται για το γραφείο θα κάνουν 14 λεπτά για να διαλέξουν τι θα φορέσουν ενώ οι άνδρες 9 λεπτά. Αυτό δείχνει έρευνα σε δείγμα 2.000 Βρετανών στην οποία οι συμμετέχοντες απαντούν - μεταξύ άλλων - και στο τι δεν θεωρείται κατάλληλο να φορέσει κανείς στον εργασιακό χώρο ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα εξής - απάραδεκτα- ευρήματα:
Το 28% των γυναικών έχουν δεχθεί ανεπιθύμητα σχόλια για την εμφάνισή τους με το 16% να έχει δεχθεί παρατήρηση από τον εργοδότη ώστε να μην φορέσουν ξανά κάτι το «αποκαλυπτικό» στο χώρο εργασίας. Το 15% ισχυρίζεται μάλιστα ότι δεν είναι ξεκάθαρο τι επιτρέπεται και τι όχι να φορά κανείς στο εργασιακό περιβάλλον. Επιπλέον, η έρευνα αποκαλύπτει πως μία γυναίκα όταν ντύνεται ελαφρώς πιο πρόχειρα στο γραφείο οι συνάδελφοι την ρωτούν έαν αισθάνεται καλά ή είναι κουρασμένη...
Οι συμμετέχοντες απάντησαν ότι σε ένα εργασιακό περιβάλλον δεν είναι κατάλληλο να φορά κανείς:
- Σορτς (57%)
- Φούτερ και αθλητικές φόρμες (52%)
- Κοντομάνικα με μηνύματα (48%)
- Καπέλα (46%)
- Σαγιονάρες (41%).
Πηγή: i100