Ένας παροχος ενέργειας έστειλε κατά λάθος σε δεκάδες πελάτες του επιταγές αποζημίωσης της τάξεως των 2 τρισεκατομμυρίων λιρών, επειδή είχε μείνει για μερικές μέρες χωρίς ρεύμα.
Ο Γκάρεθ Χιούγχτ από το Δυτικό Δυτικό Γιορκσάιρ ήταν ένας από τους δεκάδες χιλιάδες πελάτες που επλήγησαν από την καταιγίδα Άργουεν όταν έπληξε το Ηνωμένο Βασίλειο τον περασμένο Νοέμβριο.
Οπως φαίνεται ότι αυτή η ταλαιπωρία που υπέστη, άξιζε τον κόπο καθώς το περασμένο Σάββατο (12/2) έλαβε μια επιταγή 2.324.252.080.110 λίρες ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία που υπέστη.
Μάλιστα, ανέβασε τη επιταγή στο Twitter θέλοντας να μοιραστεί τη χαρά του, αλλά και για να τσεκάρει αν όλο αυτό που ζούσε ήταν αληθινό. «Σας ευχαριστώ για την αποζημίωση μετά τις μέρες που μείναμε χωρίς ρεύμα. Πριν πάω να εισπράξω την επιταγή, είστε 100% σίγουροι στη Northern Powergrid ότι μπορείτε να αντέξετε το ποσό;», έγραψε.
Φαίνεται όμως, ότι ο Γκάρεθ δεν ήταν ο μόνος που έλαβε ένα τόσο εξωφρενικό τεράστιο ποσό ή επιταγή ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία που υπέστη. Το Twitter πήρε «φωτιά» βλέποντας την φωτογραφία με το χαρτί της αποζημίωσης και το αστρονομικό ποσό. «Μπορείτε να ελέγξετε τις πληρωμές που έχετε κάνει; Διότι γνωρίζω τουλάχιστον άλλες τέσσερις επιταγές με ανάλογη αξία που στάλθηκαν σε σπίτια», σχολίασε κάποιος.
Προφανώς και πρόκειται για λάθος της εταιρείας, ωστόσο πολλοί χρήστες του Twitter συμβούλεψαν τον Γκάρεθ να βάλει τα χρήματα στην τράπεζα για λίγο, έτσι ώστε με το επιτόκιο 3% να κρατήσει το κέρδος και να επιστρέψει το κεφάλαιο.
Υπήρξαν και άλλες ανάλογες προτάσεις προς τον Γκάρεθ, ο οποίος έλαβε μήνυμα από την Nothern Powergrid που του έγραφε: «Ευχαριστούμε για την διαπίστωση. Στείλτε μας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, ώστε να διορθώσουμε το λάθος».
Μάλιστα, εκπρόσωπος της Nothern Powergrid σχολίασε: «Μόλις εντοπίσαμε το αριθμητικό σφάλμα, το οποίο προέκυψε από την εσφαλμένη αναφορά του αριθμού του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας, διασφαλίσαμε ότι οι εξαργυρώσεις 74 πελατών σταμάτησαν.
Διερευνούμε πως συνέβη αυτό το λάθος και πραγματοποιήσαμε ελέγχους προηγούμενων πληρωμών. Όλες οι ενδείξεις καταλήγουν ότι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό και πήραμε τα κατάλληλα μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επαναληφθεί κάτι τέτοιο.
«Ευχαριστούμε όλους τους πελάτες που ήταν ειλικρινείς και επικοινώνησαν μαζί μας. Μιλήσαμε και με τους 74 πελάτες το Σαββατοκύριακο που έλαβαν τις επιταγές για να τους ενημερώσουμε για το λάθος και να τους ζητήσουμε συγγνώμη. Τους διαβεβαιώσαμε ότι την Δευτέρα θα τους εκδοθεί η σωστή πληρωμή».
Πηγή: Inews.co.uk