«Feel the Shopping Euphoria-Pair & Win» στο αεροδρόμιο Αθηνών

Μια νέα εμπειρία σε συνεργασία με την Emirates και τα Hellenic Duty Free Shops.
Bangkok, Thailand - March 1st, 2007 : Two kathoey Lady boys in Khao San Road at night.
Bangkok, Thailand - March 1st, 2007 : Two kathoey Lady boys in Khao San Road at night.
Luis Dafos via Getty Images
ΣΣ
ΣΣ
ΔΑΑ

Μια νέα πρωτότυπη καμπάνια με τίτλο «Feel the Shopping EuphoriaPair & Win», ξεκίνησε στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, με μια στρατηγική συνεργασία με την Emirates και τα Hellenic Duty Free Shops. Η λέξη «Euphoria» ζωντανεύει την ουσία της Ελλάδας με μια αναβαθμισμένη εμπειρία για τις αγορές και τη γαστρονομία, με στόχο να συνδυάσει την εμπειρία στο αεροδρόμιο με το ταξίδι, δίνοντας έμφαση στην ελληνικότητα!

Στο πλαίσιο αυτής της ξεχωριστής πρωτοβουλίας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η Emirates είναι η πρώτη «αεροπορική εταιρεία Euphoria» και τα Hellenic Duty Free Shops & οι Fashion Boutique τους, τα «Euphoria Stores».

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν από την Αθήνα με την Emirates κατά το 1ο τρίμηνο του 2024 (10 Ιανουαρίου μέχρι 31 Μαρτίου) καλούνται να συμμετάσχουν σε αυτήν την αποκλειστική προσφορά, σε 2 βήματα:

  • Με την πραγματοποίηση οποιασδήποτε αγοράς από τα Hellenic Duty Free Shops & τις Fashion Boutique τους στην Περιοχή Εκτός Σένγκεν του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, θα λάβουν έκπτωση 10% στις αγορές τους (εκτός προϊόντων καπνού και αλκοόλ καθώς και προϊόντων σε έκπτωση / προσφορά).
  • Σαρώνοντας τον κωδικό QR στα ταμεία του καταστήματος, οι επιβάτες μπαίνουν στη μηνιαία κλήρωση για ένα διπλό εισιτήριο μετ′ επιστροφής Αθήνα – Ντουμπάι με την Emirates και μια δωρο-επιταγή 500 ευρώ για το Airport Agora του αεροδρομίου.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι με το ξεκίνημα της νέας καμπάνιας μας «Feel the Shopping Euphoria Pair & Win», μια πρωτοβουλία που συνδυάζει τη world premium ταξιδιωτική εμπειρία του αεροπορικού συνεργάτη μας, με τη μοναδική ελληνική φιλοξενία που οι ταξιδιώτες μας βρίσκουν στα Hellenic Duty Free Shops, τον παγκόσμιο ηγέτη της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Μαζί, στοχεύουμε στη δημιουργία αξέχαστων ταξιδιωτικών εμπειριών, προσκαλώντας τους επιβάτες μας να νιώσουν «Ευφορία» ταξιδεύοντας μέσω του αεροδρομίου μας», ανέφερε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Δημοφιλή