Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Μία πυξίδα, πολλά χρώματα, καμία κατεύθυνση

«Επιστρέφουμε στα βασικά, στις σταθερές που χάσαμε τον τελευταίο καιρό».
Λουίς Μαθόν

To Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης έδωσε στη δημοσιότητα τα πολύχρωμα πόστερ της 61ης διοργάνωσης, τα οποία υπογράφει ο Βάσκος illustrator Λουίς Μαθόν, τακτικός συνεργάτης των New York Times, New Yorker και Little White Lies.

Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί εφέτος από τις 5 έως 15 Νοεμβρίου και ετοιμάζει ένα υβριδικό μοντέλο για προβολές και δράσεις σε αίθουσες, στο διαδίκτυο και στο δημόσιο χώρο. Περισσότερες λεπτομέρειες για το φετινό Φεστιβάλ θα ανακοινωθούν σε δύο εβδομάδες.

Το σκεπτικό πίσω από τις αφίσες

«Μια πυξίδα, πολλά χρώματα, καμία κατεύθυνση. Επιστρέφουμε στα βασικά, στις σταθερές που χάσαμε τον τελευταίο καιρό. Επικαλούμαστε τον παιδικό μας εαυτό που μας θυμίζει τη μεγαλύτερη εσωτερική μας ανάγκη για μια εποχή πιο ξέγνοιαστη.

Αναζητούμε νέο πλοηγό το σινεμά. Οι ταινίες δείχνουν ζωτικά σημεία του ανθρώπινου ορίζοντα, δείχνουν όσα μας φέρνουν πραγματικά κοντά. Μάς προτείνουν καινούριους τρόπους να βλέπουμε τα πράγματα μέσα από κινηματογραφικές στιγμές, μέσα από την διαρκώς εναλλασσόμενη εμπειρία της θέασης, καθώς βρισκόμαστε σε συνεχή αναζήτηση προσανατολισμού για το αύριο», σημειώνουν οι διοργανωτές.

Λουίς Μαθόν

Λίγα λόγια για τον Λουίς Μαθόν

Ο Λουίς Μαθόν είναι illustrator και animator. Έχει γεννηθεί στο Γκέτσο, στη Χώρα των Βάσκων και ζει στη Βαρκελώνη. Η δουλειά του είναι γεμάτη χρώματα και κίνηση. Για τα έργα του χρησιμοποιεί τόσο ψηφιακά μέσα, όσο και σχεδίαση στο χέρι. Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ξένα μέσα ενημέρωσης (The New York Times, The New Yorker, Vogue), καθώς και με το βρετανικό κινηματογραφικό περιοδικό Little White Lies, το οποίο συνεργάζεται με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Δημοφιλή