
SOPA Images via Getty Images
Μετά από το λανσάρισμα της Coca-Cola με γεύση μήλο, η εταιρεία κολοσσός ετοιμάζεται να «σπρώξει» στην αγορά τη νέα της καινοτομία με γεύση φράουλα, δείχνοντας ότι συνεχίζει ακάθεκτη την ανάμειξη της ξεχωριστής γεύσης του προσφιλούς αναψυκτικού με τα φρούτα.
Η Coke Strawberry έρχεται πρώτα στην αγορά της Ιαπωνία στο κλασικό μπουκάλι των 500ml και δεν διαφέρει η τιμή της από την κλασική.
Διαφήμιση
Οι φράουλες αποτελεί δημοφιλή εποχιακή θεραπεία κατά τη διάρκεια του ιαπωνικού χειμώνα, οπότε έρχεται στην αγορά στα πλαίσια της εποχής που διανύει η χώρα.
Θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία στις 20 Ιανουαρίου, ενώ είναι άγνωστο μέχρι στιγμής πότε θα έρθει στον υπόλοιπο κόσμο.
Διαφήμιση
Πηγή: JapanToday