H Tesla παραδίδει τα πρώτα «made in China» αυτοκίνητά της

Η προσέγγιση της εταιρείας στην κινεζική αγορά.
Εδώ το Tesla Model 3 κινεζικής κατασκευής. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ενόψει της έκθεσης αυτοκινήτου στο Γκουάνγκζου της Κίνας. REUTERS/Yilei Sun
Εδώ το Tesla Model 3 κινεζικής κατασκευής. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ενόψει της έκθεσης αυτοκινήτου στο Γκουάνγκζου της Κίνας. REUTERS/Yilei Sun
Sun Yilei / Reuters

Η Tesla άρχισε τις παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων Model 3 που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο από τότε που άρχισαν οι εργασίες στις εγκαταστάσεις, κόστους δύο δισ. δολαρίων, και ανέφερε πως θα αυξήσει τις παραδόσεις από τον επόμενο μήνα.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία σήμανε την έναρξη των παραδόσεων με εκδήλωση τη Δευτέρα όπου 15 εργαζόμενοι της Tesla παρέλαβαν οχήματα που είχαν αγοράσει- ένας εκ των οποίων χρησιμοποίησε την ευκαιρία να κάνει πρόταση γάμου στη φίλη του αφού απέκτησε το νέο του αυτοκίνητο.

Τα «made in China» Model 3 κοστολογούνται στα 355.800 γουάν (51.000 δολάρια περίπου). Τα Model 3 εισαγωγής αρχίζουν από τα 439.000 γουάν για την έκδοση μεγαλύτερης εμβέλειας, ενώ το μοντέλο της στάνταρ εμβέλειας κοστίζει κάτω από 40.000 δολάρια στις ΗΠΑ.

Εδώ το Tesla Model 3 κινεζικής κατασκευής. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ενόψει της έκθεσης αυτοκινήτου στο Γκουάνγκζου της Κίνας. REUTERS/Yilei Sun
Εδώ το Tesla Model 3 κινεζικής κατασκευής. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ενόψει της έκθεσης αυτοκινήτου στο Γκουάνγκζου της Κίνας. REUTERS/Yilei Sun
Reuters

Το εργοστάσιο στη Σαγκάη, που στήθηκε και άρχισε να λειτουργεί μέσα σε 357 ημέρες, εντάσσεται στα σχέδια της Tesla για ενίσχυση της παρουσίας της στη μεγαλύτερη αγορά οχημάτων του κόσμου και αποσκοπεί, μεταξύ άλλων, στη μείωση των επιπτώσεων του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ- Κίνας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία εισήγαγε προηγουμένως όλα τα αυτοκίνητα που πωλούσε στην Κίνα, είχε πει ότι επιθυμούσε να αρχίσει τις παραδόσεις από το εργοστάσιο της Σαγκάης πριν την έναρξη του νέου σεληνιακού έτους, στις 25 Ιανουαρίου.

Εδώ το Tesla Model 3 κινεζικής κατασκευής. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ενόψει της έκθεσης αυτοκινήτου στο Γκουάνγκζου της Κίνας. REUTERS/Yilei Sun
Εδώ το Tesla Model 3 κινεζικής κατασκευής. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ενόψει της έκθεσης αυτοκινήτου στο Γκουάνγκζου της Κίνας. REUTERS/Yilei Sun
Sun Yilei / Reuters

Η Tesla έχει υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση στην κινεζική αγορά, τη μεγαλύτερη του κόσμου για ηλεκτρικά οχήματα, με 1,3 εκατομμύρια οχήματα «νέας ενέργειας» να έχουν πωληθεί το προηγούμενο έτος- όπως είναι προφανές από την άνευ προηγουμένου εκστρατεία μάρκετινγκ στη χώρα.

Η εταιρεία και ο ιδρυτής της, δισεκατομμυριούχος Έλον Μασκ, υποτιμούν ανοιχτά το μάρκετινγκ, αλλά στην Κίνα η Tesla έχει διοργανώσει αγώνες και πάρτι. Επίσης, κατασκευάζει service centres και σταθμούς ταχείας φόρτισης στην Κίνα το επόμενο έτος, και σχεδιάζει να υπερδιπλασιάσει το after-sales εργατικό δυναμικό της στα 1.500 άτομα από τα 600 που είναι τώρα.

Εδώ το Tesla Model 3 κινεζικής κατασκευής. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ενόψει της έκθεσης αυτοκινήτου στο Γκουάνγκζου της Κίνας. REUTERS/Yilei Sun
Εδώ το Tesla Model 3 κινεζικής κατασκευής. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ενόψει της έκθεσης αυτοκινήτου στο Γκουάνγκζου της Κίνας. REUTERS/Yilei Sun
Sun Yilei / Reuters

Δημοφιλή