Τέτοια εποχή πέρυσι, λέγαμε ότι θα λειτουργήσουν οι πρώτοι τρεις σταθμοί του μετρό, της επέκτασης προς Πειραιά: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια. Μάλιστα, είχαμε κάνει και αποκλειστική αυτοψία στους σταθμούς και την είχαμε παρουσιάσει.
Ωστόσο, μεσολάβησαν οι εκλογές, ενώ και κάποια θέματα με διαγωνισμούς σε προμήθειες υλικού, καθυστέρησαν το έργο, που αρχικά είχε μεταφερθεί προς παράδοση το φθινόπωρο του 2019.
Τελικά, φθάσαμε στο καλοκαίρι του 2020, ώστε η ταλαιπωρία χιλιάδων κατοίκων σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, να λάβει τέλος.
Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού γραμματέα Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη, σε τηλεοπτική εκπομπή, μέχρι τον Ιούλιο θα είναι έτοιμοι και λειτουργικοί οι τρεις πρώτοι σταθμοί του μετρό προς Πειραιά, με τη διαφορά ότι αρχικά δεν θα λειτουργήσουν μπάρες, αλλά οι πολίτες θα πρέπει να επικυρώνουν τα εισιτήριά τους, ώστε να μπορούν να βγουν σε άλλους σταθμούς. Αυτό θα ισχύσει μέχρι να γίνει η προμήθεια μηχανημάτων για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που δεν είχε προβλέψει η προηγούμενη διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!
Επίσης, η κυβέρνηση έχει σχεδιάσει τη νέα γενιά έργων κόστους 13-15 δισ. ευρώ, μέσα στα οποία εντάσσεται και η Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
Ο Γιώργος Καραγιάννης επισήμανε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα γίνουν 7.000 σημειακές παρεμβάσεις σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, ύψους 450. εκατ. ευρώ, ενώ σύντομα θα ολοκληρωθεί η συζήτηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το βόρειο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ε65, που συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό, κόστους 400 εκατ. ευρώ, το οποίο θα δημιουργήσει 1.500 νέες θέσεις εργασίας.
Χρονικά μετά, αλλά ίσως και εντός του 2020, να ολοκληρωθεί η διαβούλευση με την ΕΕ, ώστε ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου, να περάσει (ξανά) στην Ολυμπία Οδό και να ολοκληρωθεί, επιτέλους το 2023».
Καταλήγοντας, από το Φθινόπωρο θα μπορούμε να κινούμαστε σε όλους τους αυτοκινητόδρομους με έναν πομποδέκτη, αφού, μετά από πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, επιτεύχθηκε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους. Ωστόσο, δεν έχει λυθεί το ζήτημα με τις εκπτώσεις επί των χρεώσεων, ανά αυτοκινητόδρομο.