Ένα ισπανικό πρακτορείο μοντέλων δήλωσε ότι δημιούργησε την πρώτη influencer τεχνητής νοημοσύνης στη χώρα η οποία βγάζει έως και 10.000 ευρώ το μήνα ως μοντέλο.
Το Euronews μετέδωσε την είδηση μετά την συνέντευξη του Ρουμπέν Κρουζ, ιδρυτή του πρακτορείου μοντέλων “The Clueless” με έδρα τη Βαρκελώνη, το οποίο και δημιούργησε την... Αϊτάνα Λόπεζ.
Η γυναίκα-δημιούργημα της τεχνητής νοημοσύνης είναι 25 ετών και έχει ροζ μαλλιά. Ο λογαριασμός της έχει συγκεντρώσει 127.000 followers στο Instagram.
Ο Κρουζ δήλωσε στο Euronews ότι αποφάσισε να σχεδιάσει την Λόπεζ αφού αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες να συνεργαστεί με πραγματικά μοντέλα και influencers. «Αρχίσαμε να αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο δουλεύαμε και συνειδητοποιήσαμε ότι πολλές δουλειές αναβάλλονταν ή ακυρώνονταν εξαιτίας προβλημάτων που δεν μπορούσαμε να ελέγξουμε. Συχνά ήταν εξαιτίας του/της influencer ή του μοντέλου και όχι λόγω σχεδιαστικών ζητημάτων», δήλωσε.
«Το κάναμε για να μπορούμε να ζούμε καλύτερα και να μην εξαρτόμαστε από άλλους ανθρώπους που έχουν μεγάλα ”εγώ”, που έχουν μανίες ή που απλώς θέλουν να βγάλουν πολλά χρήματα ποζάροντας», πρόσθεσε.
Μέχρι στιγμής 57 φωτογραφίες έχουν κοινοποιηθεί στον λογαριασμό της Λόπεζ στο Instagram. Εικόνες της ντυμένης με εσώρουχα έχουν επίσης αναρτηθεί στο Fanvue, μια συνδρομητική πλατφόρμα παρόμοια με το OnlyFans.
Οι πιο πρόσφατες ιστορίες της στο Instagram την δείχνουν να πίνει κοκτέιλ σε μια βραδινή έξοδο και να πηγαίνει στο γυμναστήριο. Το πρακτορείο δημιούργησε τις εικόνες χρησιμοποιώντας Photoshop.
O Κρουζ δήλωσε ότι η Αϊτάνα δημιουργήθηκε με «προσωπικότητα» και «με βάση αυτό που αρέσει περισσότερο στην κοινωνία», σύμφωνα με το Euronews.
Περιγράφεται ως μια «ισχυρή και αποφασιστική γυναίκα», μια «παθιασμένη Σκορπιός», που αγαπά τα βιντεοπαιχνίδια και τη γυμναστική, σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του πρακτορείου.
Μπορεί να βγάλει κάτι περισσότερο από 1.000 ευρώ ανά διαφήμιση και κερδίζει από 3.000 ευρώ έως 10.000 ευρώ το μήνα.
Το Business Insider ανέφερε πρόσφατα ότι ο αριθμός των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης ολοένα και αυξάνεται και ότι βρίσκουν απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις πλατφόρμες περιεχομένου για ενήλικες. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν την Εμιλι Πελεγκρίνι, μια influencer ΤΝ, η οποία έχει περισσότερους από 100.000 followers στο Instagram και είναι επίσης παρούσα στο Fanvue.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Fanvue, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι χαρακτήρες που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη θα ευδοκιμήσουν και σύντομα θα είναι τόσο διαδεδομένοι όσο και οι ανθρώπινοι influencers.
Πηγή: Business Insider