Ισπανία: Νομοσχέδιο θέτει πλαφόν αναμονής 3 λεπτών σε τηλεφωνικό κέντρο

Στοχεύοντας να βάλει τέλος στην ατέρμονη αναμονή στη γραμμή για να μιλήσει κάποιος με άνθρωπο και όχι chatbot.
VioletaStoimenova via Getty Images

Η κλήση σας είναι σημαντική για εμάς, παρακαλώ περιμένετε να σας εξυπηρετήσουμε μέσα στα επόμενα τρία λεπτά, λέει η Ισπανία!

Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας. Εξοργισμένοι να περιμένουμε ατελείωτα λεπτά στο τηλέφωνο για να μιλήσουμε σε κάποιον άνθρωπο για να μας εξυπηρετήσει και όχι σε chatbot. Η Ισπανία σκοπεύει να τερματίσει την αγωνία των πελατών στο ακουστικό απαιτώντας μέσω νομοσχεδίου από τις εταιρείες να απαντούν στους πελάτες τους εντός τριών λεπτών το αργότερο.

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που ορίζει το όριο των τριών λεπτών και δίνει στους πελάτες το δικαίωμα να μιλάνε σε άτομα και όχι σε chatbot, δήλωσε την Τρίτη ο υπουργός Δικαιωμάτων των Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρθόν.

«Ουσιαστικά, οι άπειροι χρόνοι αναμονής που προκαλούν απελπισία και εκνευρισμό τελειώνουν μια και καλή», είπε ο Γκαρθόν σε συνέντευξη Τύπου.

Εξάλλου, οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας και οι εταιρείες βασικών υπηρεσιών θα υποχρεούνται να απαντήσουν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, πρόσθεσε ο υπουργός.

Επιπλέον, οι εταιρείες καλούνται να ενημερώνουν για περιστατικά που σχετίζονται με την παροχή υπηρεσιών σε δωρεάν τηλεφωνική γραμμή 24 ώρες την ημέρα και 365 ημέρες το χρόνο και δεν θα έχουν το δικαίωμα να παραπέμπουν τους πελάτες σε τηλεφωνικές γραμμές επί πληρωμή.

Όσοι δεν συμμορφωθούν με το νέο νόμο θα αντιμετωπίσουν πρόστιμα μεταξύ 150 και 10.000 ευρώ και έως 100.000 ευρώ εάν το πρόβλημα επηρεάζει ευάλωτους καταναλωτές ή αν επαναλαμβάνονται οι παραβάσεις.

Δημοφιλή