Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατεδάφισης της γέφυρας που υπέστη ζημιά από το υψηλό θερμικό φορτίο της φωτιάς που ξέσπασε το βράδυ της Παρασκευής στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου στο ύψος του Ισθμού, μετά από ανατροπή βυτιοφόρου που μετέφερε καύσιμα.
Στο σημείο αυτοψία έκαναν ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοϊδης και ο υπουργός Μεταφορών και υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας ενώ διεξάγεται έρευνα για τις συνθήκες του ατυχήματος.
Η απόφαση για την κατεδάφιση ελήφθη από κλιμάκιο των μηχανικών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συνόδευσαν τον υφυπουργό, Νίκο Ταχιάο στο σημείο του από τις πρώτες ώρες.
Από τον έλεγχο που πραγματοποιήσαν οι μηχανικοί διαπίστωσαν πως η γέφυρα, η οποία συνδέει την παλαιά Εθνική Οδό με την παλαιά γέφυρα του Ισθμού, έχει προβλήματα στατικότητας εξαιτίας του υψηλού, θερμικού φορτίου από τη φωτιά και δεν είναι ασφαλής για την κυκλοφορία των οχημάτων.
Αναλοίνω της Intrakat
Η Intrakat αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ότι «ανταποκρίθηκε άμεσα σε επείγουσα έκκληση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας, η εταιρεία μετακίνησε εξειδικευμένα συνεργεία και μηχανήματα έργου στο σημείο και από τις 05.30 π.μ., και με την επίβλεψη και συνεργασία των μηχανικών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, έχει ξεκινήσει την κατεδάφιση της γέφυρας, η οποία κρίθηκε επικίνδυνη. Τα συνεργεία της Intrakat εργάζονται πυρετωδώς ώστε να δοθεί η Εθνική Οδός στην κυκλοφορία το συντομότερο δυνατόν».
«Στην πρώτη γραμμή με μηχανήματα και προσωπικό βρίσκεται από την πρώτη στιγμή ο Όμιλος ΑΒΑΞ για την αντιμετώπιση του προβλήματος που έχει προκύψει στην Αθηνών Κορίνθου» υπογραμμίζεται σε άλλη ανακοίνωση ενώ προστίθεται ότι « σε συνεννόηση και στενή συνεργασία με την Ολύμπια Οδό και τις υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και έχοντας ως πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των χρηστών του αυτοκινητοδρόμου, ο Όμιλος ΑΒΑΞ συνδράμει την προσπάθεια με 20 εργαζόμενους (μηχανικούς, οδηγούς, χειριστές) και 9 μηχανήματα (ερπυστριοφόρα, φορτωτές και φορτηγά) για την κατεδάφιση της γέφυρας, την απομάκρυνση των επικίνδυνων υλικών και την αποκατάσταση του οδοστρώματος προκειμένου να ξαναδοθεί σε κυκλοφορία».