Η είδηση έχει περάσει στα ψιλά, αλλά η 40ή ταινία του Κλιντ Ίστγουντ, το δικαστικό δράμα «Juror #2», που η Warner κυριολεκτικά «έθαψε», προβάλλοντας το σε λιγότερες από 50 αίθουσες στις ΗΠΑ (όταν, για παράδειγμα, το Joker: Folie à Deux το δεύτερο Σαββατοκύριακο προβολής του ήταν σε 4.102 αίθουσες στις ΗΠΑ), είναι σταθερά No.1 στο Max από την πρώτη κιόλας μέρα που είναι διαθέσιμο για streaming, εν προκειμένω από τις 20 Δεκεμβρίου 2024.
Μια ματιά στη λίστα του Flix Patrol με το Top 10 του HBO παγκοσμίως και ημερομηνία 7/1/2025, επιβεβαιώνει ότι παραμένει ακόμη.
«Είναι σαν να υπήρχε ένα πραγματικό κοινό για αυτή την ταινία, αλλά ένα κοινό που δυστυχώς έμεινε ανεκμετάλλευτο λόγω του ότι η Warner Bros την πέταξε σε μια χούφτα κινηματογραφικές αίθουσες», όπως γράφει το worldofreel.
Η ταινία, με βαθμολογία 92% στο Rotten Tomatoes, έκανε παγκόσμια πρεμιέρα τον περασμένο Οκτώβριο στο AFI Fest, το μακροβιότερο κινηματογραφικό φεστιβάλ στο Λος Άντζελες, αλλά ο 94χρονος Ίστγουντ δεν έδωσε το «παρών», αφήνοντας τους πρωταγωνιστές του Νίκολας Χουλτ και Τόνι Κολέτ να εμφανιστούν στο κόκκινο χαλί, ενώ το κοινό φώναζε «Σ’ αγαπάμε, Κλιντ!».
Το «Juror #2» αφηγείται την ιστορία ενός οικογενειάρχη, ο οποίος είναι ένορκος σε μια πολύκροτη δίκη και βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα μεγάλο ηθικό δίλημμα.
Ο σταθερά παραγωγικός Κλιντ Ίστγουντ, κάνει ταινίες με τη Warner Bros περισσότερα από 50 χρόνια. Έχει φέρει στο στούντιο δισεκατομμύρια όπως και πολλά βραβεία, με ταινίες όπως «Οι Ασυγχώρητοι» και το «Million Dollar Baby», που κέρδισε τα Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Α΄ Γυναικείου και Β΄ Ανδρικού Ρόλου, και έκανε 216 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως σε εισπράξεις.
Το 2014, η ταινία του «American Sniper» με τον Μπράντλεϊ Κούπερ, έκανε εισπράξεις 547 εκατομμύρια δολάρια (με budget 59 εκατομμύρια δολάρια) και απέσπασε έξι υποψηφιότητες για Όσκαρ.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο θρυλικός ηθοποιός και σκηνοθέτης ετοιμάζει ήδη και παρά την ηλικία του, την επόμενη και τελευταία ταινία της μεγάλης καριέρας του. Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε εάν θα την κάνει και πάλι με τη Warner και εφόσον ναι, με ποιόν τρόπο θα επιλέξει να τη χειριστεί το στούντιο.