Σε συνέντευξη του στην εφημερίδα The Telegraph, ο Ντέιβιντ Φίντσερ, σκηνοθέτης των ταινιών «Seven», «Το Παιχνίδι, «Fight Club», «Δωμάτιο Πανικού», «Η Απίστευτη Ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον», «The Social Network», γνωστός ως μετρ των ψυχολογικών θρίλερ, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στην ταινία - φαινόμενο «Joker» του Τοντ Φίλιπς με τον Χοακίν Φίνιξ, που μάς απασχόλησε πριν από έναν χρόνο πολλαπλώς.
Η ταινία, που άνοιξε τη δημόσια συζήτηση και στην Ελλάδα, έκανε εισπράξεις άνω του 1 δισ. στις αίθουσες και χάρισε στον πρωταγωνιστή της το Όσκαρ Α Ανδρικού Ρόλου για την αξεπέραστη ερμηνεία του.
Παρά ταύτα, δεν έλειψαν οι αναφορές περί του τρόπου απεικόνισης των λευκών στην εγχώρια τρομοκρατία -όσον αφορά στις ΗΠΑ- αλλά και τα σχόλια για την αντίδραση του σε σύγχυση μοναχικού ήρωα, που ενισχύει την αντίληψη ότι οι ψυχικά ασθενείς είναι περισσότερο επιρρεπείς στη βία.
«Δεν νομίζω ότι όταν ξεκίνησαν τα γυρίσματα του ‘Joker’ υπήρχε κάποιος που σκέφτηκε, ναι, ας πάρουμε τον Τράβις Μπικλ του ‘Ταξιτζή’ και τον Ρούπερτ Πάπκιν του ‘The King of Comedy’ και ας ενώσουμε αυτούς τους δύο ήρωες σε έναν, προσβάλλοντας τους ψυχικά ασθενείς, και να βγάλουμε ένα δισεκατομμύριο δολάρια [...] Όχι, όταν έχει προηγηθεί μία τεράστια “Dark Knight” τριλογία, που έσπασε το φράγμα του 1 δις κέρδους για τη Warner. Κι όμως το ‘Joker’ το ξεπέρασε!»
Όπως είπε ο Φίντσερ τα στούντιο «δεν κάνουν τίποτα, που δεν μπορεί να τους αποφέρει δισεκατομμύρια δολάρια».
Αναφερόμενος δε, στην ταινία «Gone Girl» (Το Κορίτσι που εξαφανίστηκε), είπε ότι «θα ήταν αδύνατο να κάνουμε μια ταινία με αυτό το αντιφατικό φινάλε, εάν δεν μπορούσαμε να δείξουμε τη θέση του βιβλίου στη λίστα με τα μπεστ σέλερ The New York Times».
Εν τω μεταξύ, ο Φίντσερ έχει βρει καταφύγιο στο Netflix, όπου έχει υπογράψει σειρές όπως το «House of Cards«, το «Love, Death & Robots» και το «Mindhunter», καθώς και νέα την ταινία «Mank», με τον Γκάρι Όλντμαν και θέμα το παρασκήνιο της ταινίας «Πολίτης Κέιν«, που θα κυκλοφορήσει στην πλατφόρμα στις 4 Δεκεμβρίου.