Ο κορονοϊός δίνει το τελειωτικό πλήγμα.
ASSOCIATED PRESS

Η Virgin Australia «υπέκυψε» την Τρίτη σε αναδιάρθρωση από «τρίτους», που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πώλησή της, καθιστώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη αερογραμμή της Αυστραλίας το μεγαλύτερο θύμα από την κρίση του κορονοϊού που πλήττει τη βιομηχανάι στην περιοχή της Ασίας- Ειρηνικού.

Αερογραμμές ανά τον κόσμο ζητούν κυβερνητική βοήθεια για να καταφέρουν να επιβιώσουν αφού το μεγαλύτερο μέρος των στόλων τους έχει καθηλωθεί στο έδαφος, εξαιτίας ενός άνευ προηγουμένου καταποντισμού στη ζήτηση για ταξίδια, που αναμένεται να κοστίσει στη σχετική βιομηχανία 314 δισ. ευρώ σε έσοδα.

Η Virgin ανέφερε ετήσια ζημία για επτά συναπτά έτη, ακόμα και πριν οι αρχές ανά τον κόσμο αρχίσουν να περιορίζουν τις μετακινήσεις για να επιβραδύνουν την εξάπλωση του ιού, που έχει προκαλέσει περίπου 70 θανάτους στην Αυστραλία. Όπως και να έχει, κατείχε ένα ασφαλές μερίδιο της, επικερδούς υπό κανονικές συνθήκες, εσωτερικής αγοράς της Αυστραλίας, πριν καλέσει διαχειριστές, με χρέη 5 δισ. δολαρίων Αυστραλίας (3,15 δισ. δολαρίων).

Πάνω από 10 ενδιαφερόμενοι έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για την ανακεφαλαιοποίηση της Virging, που εξακολουθεί να πραγματοποιεί κάποιες ελάχιστες πτήσεις υπό την παρούσα διοικητική της ομάδα, σύμφωνα με τον Βόχαν Στρόμπριτζ της Deloitte. Η Virgin όρισε τον Στρόμπριτζ ως εθελοντή διαχειριστή για να ηγηθεί διαδικασίας πώλησης, αφού η κυβέρνηση απέρριψε έκκληση για δάνεια 1,4 δισ. δολαρίων Αυστραλίας, προκειμένου να επιβιώσε η αερογραμμή.

Η Virgin έχει 10.000 άμεσα εργαζομένους και 6.000 έμμεσα. Είναι ανταγωνίστρια της μεγαλύτερης Qantas Airways, που θα αποκτούσε πρακτικά μονοπώλιο στην Αυστραλία εάν η Virgin σταματούσε να πετά. Η μετοχή της Qantas σημείωσε άνοδο 7,2% την Τρίτη.

(με πληροφορίες από Reuters)

Δημοφιλή