Σοβαρές κατηγορίες ρατσισμού αντιμετωπίζει η Η&Μ μετά την προσβλητική της φωτογράφηση

«Πραγματικά μετανιώνουμε για τη στάμπα», δηλώνει η εταιρεία

Φωτογραφίζοντας ένα μικρό μαύρο αγοράκι με μια μπλούζα που έγραφε «Ο πιο cool πίθηκος της ζούγκλας», η Η&Μ δέχθηκε πυρά για τη ρατσιστική της στάση.

Όπως έγραψε ο Charles M. Blow, συντάκτης των New York Times που εντόπισε το ατόπημα της εταιρείας, «Η&Μ έχετε τρελαθεί εντελώς!?!?!?».

Ωστόσο, δεν σταματούν εκεί τα προβλήματα. Ο πετυχημένος ράπερ The Weeknd διέκοψε τη συνεργασία του με την Η&Μ μετά από την κυκλοφορία της φωτογραφίας. Ο 27χρονος έκανε την ανακοίνωση το πρωί της Δευτέρας, γράφοντας ότι είναι «σοκαρισμένος και ντροπιασμένος από τη φωτογραφία».

Εκπρόσωπος της φίρμας Η&Μ Καναδά, μίλησε στην HuffPost Καναδά λέγοντας «Καταλαβαίνουμε πλήρως και συμφωνούμε με την αντίδρασή του [The Weeknd] στην εικόνα. Λυπούμαστε πραγματικά που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία και πραγματικά μετανιώνουμε για τη στάμπα. Έχουμε αποσύρει την εικόνα από τα κανάλια μας και η μπλούζα δεν πωλείται στα καταστήματά μας. Επίσης εξετάζουμε τις εσωτερικές μας εργασίες για να αποφύγουμε παρόμοια περιστατικά στο μέλλον»

Ο ράπερ ξεκίνησε πέρυσι τη συνεργασία του με την Η&Μ και έχουν ήδη λανσάρει δύο πετυχημένες συλλογές. Ο εκπρόσωπος συμπλήρωσε επίσης ότι η εταιρεία «θα συνεχίσει να βρίσκεται σε διάλογο με τον The Weeknd και την ομάδα του ξεχωριστά».

Ο όρος «πίθηκος» εκφράζει μια πολύ παλιά έκφραση ρατσισμού και γ′ αυτό δεν άργησαν οι αντιδράσεις online.

woke up this morning shocked and embarrassed by this photo. i’m deeply offended and will not be working with @hm anymore... pic.twitter.com/P3023iYzAb

— The Weeknd (@theweeknd) January 8, 2018

. @hm, have you lost your damned minds?!?!?! pic.twitter.com/EYuCXLZtv3

— Charles M. Blow (@CharlesMBlow) January 8, 2018

Nah bruh. This can't be real. pic.twitter.com/AxRYMyMIv6

— Chukwuma 🇳🇬🇺🇸🌍 (@Naija_AC3) January 8, 2018

Look at EVERY kid/ sweatshirt pairing. It's absolutely intentional racism

— Wendy Parr (@wendyparr) January 8, 2018

They had the option of two other hoodies in that collection but they decided to go with one that labelling a black child as 'the coolest monkey in the jungle'. Comparing black people with monkeys has a long, dark history. H&M had a whole team who reviewed and proceeded with it.

— Sara (@sara28aa_) January 8, 2018

Με πληροφορίες από τη HuffPost Canada