Μία από τις πιο φωτογραφημένες τίγρεις στον κόσμο, η Μαχάλι έζησε στην Δυτική Ινδία. Γεννώντας 11 κουτάβια, η Μαχάλι συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση του πληθυσμού των άγριων τίγρεων από 15 τίγρεις το 2004 σε 50 τίγρεις το 2014.
Κάπως έτσι την συστήνει στα σόσιαλ μήντια ο οίκος Kenzo κι όχι χωρίς λόγο...
Από τις 22 Μαρτίου σε όλα τα καταστήματα του, ιαπωνικής καταγωγής, Kezno (φυσικά και online) θα μπορούμε να συμβάλλουμε για την σωτηρία των άγριων τίγρεων του πλανήτη που απειλούνται με εξαφάνιση.
Κι αυτό διότι ο οίκος συνεχίζει την υποστήριξή του σε δράσεις προστασίας των τίγρεων δημιουργώντας μια δεύτερη capsule συλλογή σε συνεργασία με την οργάνωση WWF.
Η συλλογή Kenzo x WWF, που κυκλοφορεί στις 22 Μαρτίου, έχει το σήμα κατατεθέν, την τίγρη του Kenzo σε νέα γραφικά, σε φούτερ μπλούζες και ζακέτες και T-shirts και και έχει φτιαχτεί με 100% οργανικό βαμβάκι πιστοποιημένο από τον Global Organic Textile Standard (GOTS).
Για κάθε κομμάτι που πωλείται, το brand Kenzo δεσμεύεται να δωρίσει 10 δολάρια για τον φιλόδοξο στόχο του TX2, τον διπλασιασμό του πληθυσμού των τίγρεων στην άγρια φύση έως το 2022, το επόμενο Έτος της Τίγρης στο σεληνιακό ημερολόγιο, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2010.
Από τις αρχές του 20ου αιώνα, ο παγκόσμιος πληθυσμός των άγριων τίγρεων έχει μειωθεί κατά περισσότερο από 95%, λόγω της ανεξέλεγκτης λαθροθηρίας και της ταχείας απώλειας ενδιαιτημάτων, με περίπου 3.200 άγριες τίγρεις να καταγράφονται το 2010.
Η συνεργασία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συνέργειας μεταξύ Kenzo και WWF καθώς ενώνουν τις δυνάμεις τους σε προγράμματα για τη βελτίωση της βιωσιμότητας της αλυσίδας εφοδιασμού βαμβακιού και του αποτυπώματος νερού.
ΠΗΓΗ: fashionunited.uk, instagram.com/kenzo, ΑΠΕ