Οι επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών που πετάνε πολύ τακτικά γνωρίζουν καλά πόσο εκνευριστικό είναι μία πτήση να έχει καθυστέρηση, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.
Οπως αναφέρει η εφημερίδα Independent, ένας επιβάτης στην Κίνα αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να εκφράσει την απογοήτευση του απαιτώντας από ένα εργαζόμενο του αεροδρομίου να ζητήσει γονατιστός συγγνώμη για την καθυστέρηση.
Η πτήση που είχε καθυστέρηση αφορούσε το δρομολόγιο από το Τσεντσόου, της επαρχίας Χενάν, στο Σενζέν, στην Νότια Κίνα.
Ο πελάτης βρισκόταν σε έξαλλη κατάσταση και φώναζε στον υπάλληλο του αεροδρομίου, «Ζήτησε συγγνώμη. Πρέπει να γονατίσεις και να μας ζητήσεις συγγνώμη. Εκπροσωπείς την εταιρεία σου. Με το να γονατίσεις θα δείξεις την ειλικρίνεια σου».
Ο υπάλληλος της αεροπορικής εταιρείας απάντησε στον εκνευρισμένο επιβάτη, πως εκτελεί τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί από την εταιρεία και πως δεν υπάρχει λόγος να τον ταπεινώνει με αυτόν τον τρόπο.
Η πτήση καθυστέρησε για τέσσερις ώρες και αναχώρησε για τον προορισμό της στις 2:30 το πρωί της επόμενης μέρας.
Πηγή: Independent