Η Crystal Reynolds Fisher ζει στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Εργάζεται σε ένα κατάστημα της Fork Oil. Επίσης είναι μητέρα ενός αγοριού. Πριν από λίγες ημέρες, ο γιος της- για λόγους που δεν διευκρινίζονται- εισήχθη στο νοσοκομείο, στη συνέχεια κατάσταση της υγείας του χειροτέρεψε και έκτοτε παραμένει στη ζωή μόνο με μηχανική υποστήριξη.
Η γυναίκα έστειλε λοιπόν ένα μήνυμα στην προϊσταμένη της, 48 ώρες μάλιστα πριν την επόμενη προγραμματισμένη βάρδια της, εξηγώντας της πως δεν θα μπορέσει να πάει στη δουλειά το επόμενο διάστημα και μέχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση της υγείας του παιδιού της.
Συγκεκριμένα της έγραψε: «Σας ενημερώνω πως ο γιος μου είναι ακόμη σε μηχανική υποστήριξη. Μέχρι να περάσει τον κίνδυνο δεν θα μπορέσω να έρθω στη δουλειά. Θα σας ενημερώσω μόλις αρχίσει να καλυτερεύει για να επιστρέψω στη δουλειά χωρίς προβλήματα».
Η απάντηση της προϊσταμένης της, Dawn, ήταν η εξής: «Δεν κάνουμε έτσι τα πράγματα εμείς, οπότε κάνω δεκτή την παραίτησή σου».
Η Fisher επέμεινε πως δεν παραιτείται αλλά η απάντησή της Dawn ήταν σαφής: «εάν δεν έρθεις στη δουλειά σημαίνει πως παραιτείσαι».
Τελικά η γυναίκα δήλωσε πως θα απευθυνθεί στη διοίκηση αλλά και πάλι η προϊσταμένη της δεν πτοήθηκε. Της επισήμανε πως το διάστημα που ο γιος της ήταν άρρωστος την διευκόλυνε με αλλαγές βαρδιών και καταλήγει: «Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην δουλεύεις και δεν πρόκειται να ανεχτώ όλο αυτό το δράμα. Τέλος η συζήτηση. Εάν δεν έρθεις να κάνεις την βάρδιά σου τότε θα το εκλάβω ως παραίτηση».
Τελικά η Fisher ανέβασε ανάρτησε τα μηνύματα που αντάλλαξε με την προϊταμένη της, στο Facebook όσοι τα είδαν δεν μπορούσαν παρά να της συμπαρασταθούν με κάθε πρόσφορο τρόπο. Η ανάρτησή της έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 4.000 αντιδράσεις, 20.000 σχόλια και 83.000 χρήστες έχουν κοινοποιήσει την ανάρτηση.
Μεταξύ των σχολίων που της αφήνουν διαβάζουμε:
«Αυτό είναι απολύτως απαράδεκτο. Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό τον κόσμο πια. Ελπίζω ο γιος σου να τα καταφέρει».
«Εάν ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ έλεγε σε εμένα κάτι τέτοιο και το παιδί μου ήταν τόσο κοντά στον θάνατο θα τους έκανα τη ζωή κόλαση. Μεγάλη κακία. Σίγουρα θα πήγαινα το θέμα σε κάποιον ανώτερο».
Τελικά η διοίκηση πήρε θέση, επιβεβαίωσε το περιστατικό, απολογήθηκε για τη στάση της μάνατζερ του καταστήματος την οποία και απέλυσε και εξέφρασε μέσω Facebook την στήριξή της στην υπάλληλό της εταιρείας.
Στην σχετική ανάρτηση αναφέρει: «Ως αποτέλεσμα αυτών των αποκαλύψεων, αντιδράσαμε άμεσα και η μάνατζερ δεν εργάζεται πλέον γαι την PS Food Market. Επίσης διαβεβαιώσαμε την υπάλληλό μας πως μπορεί να πάρει όσο χρόνο χρειάζεται και να μην έρθει για δουλειά αυτό τη δύσκολη για εκείνη περίοδο. Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε τους πολίτες για το ενδιαφέρον τους».