Μετράμε μέρες για τη λειτουργία του τραμ στον Πειραιά

Τον Νοέμβριο πρόκειται να λειτουργήσει, σε κυκλική διαδρομή, με 12 σταθμούς.
.
.
Eurokinissi

Ας ελπίσουμε, αυτή τη φορά, η είδηση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών -που και πάλι κυκλοφόρησε μέσω συνεντεύξεως σε ραδιοφωνικό σταθμό- να τεθεί σε ισχύ.

Ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, τόνισε ότι τον Νοέμβριο θα τεθεί σε λειτουργία το τραμ, στην κυκλική διαδρομή από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά, με 12 σταθμούς. Θυμίζω ότι αυτό που απέμενε ήταν να λυθεί το ζήτημα με κτίριο που είχε κηρυχθεί διατηρητέο, όμως το μισό είχε γκρεμιστεί, ενώ είχε καταστραφεί και από πυρκαγιά, ολοσχερώς.

Επίσης, ο Γιώργος Καραγιάννης επανέλαβε ότι το καλοκαίρι του 2022 θα λειτουργήσουν και οι τρεις εναπομείναντες σταθμοί του μετρό προς Πειραιά, με τη διαδρομή του μετρό προς Αεροδρόμιο να διαρκεί 50 λεπτά.

Εξάλλου, για την κατάσταση με το κυκλοφοριακό, ανέφερε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εργάστηκε πάνω σε ένα πλέγμα μέτρων με βάση τον «Καθαρό Δακτύλιο» που ήδη ανακοίνωσε ο υπουργός Κώστας Καραμανλής (και αυτή τη φορά μέσω ραδιοφωνικής συνέντευξης), με την εφαρμογή του συστήματος μονά – ζυγά ΙΧ και μόνο ηλεκτρικά οχήματα καθημερινά.

Παράλληλα, ο υφυπουργός Υποδομών είπε ότι στις προτάσεις που επεξεργάζεται το Υπουργείο, είναι και η σωστή εφαρμογή του «car pooling» (μοιράζομαι αυτοκίνητο με κάποιον άλλο ή άλλους σε κοινή διαδρομή) και του «car sharing» (κοινοχρησία - αλλάζω αυτοκίνητο με χρονομίσθωση).

Ο Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε και στις παρεμβάσεις που γίνονται στη Δυτική Αττική, όπως η επέκταση του Προαστιακού Δυτικής Αττικής, η ολοκλήρωση της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω, η επέκταση του μετρό προς το Ίλιον, χαρακτηρίζοντας το έργο της ολοκλήρωσης της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω ως έργο «Εθνικής Σημασίας», ενώ εξήγησε ότι «θα ολοκληρωθεί το τελευταίο 1,5 χιλιόμετρο, γιατί κάποια στιγμή ο δρόμος σταματάει στη μέση του πουθενά. Επιπλέον, θα κατασκευάσουμε τον ανισόπεδο κόμβο στον Σκαραμαγκά, που δεν υπάρχει και δημιουργεί ένα τεράστιο μποτιλιάρισμα σε εκείνη την περιοχή, θα κατασκευάσουμε τον ανισόπεδο κόμβο στην περιοχή των Ναυπηγείων και θα αναβαθμίσουμε τον ανισόπεδο κόμβο στο Σχιστού. Επίσης θα αναβαθμίσουμε και την Εθνική Οδού Αθηνών – Κορίνθου στην ευρύτερη περιοχή».

Καταλήγοντας, ο υφυπουργός Υποδομών ανέφερε ότι «το επόμενο διάστημα θα κατεβάσει η κυβέρνηση ένα νομοσχέδιο σχετικά με τις πρότυπες προτάσεις, όπου ο ιδιώτης θα ωριμάζει το έργο και θα το καταθέτει στο Υπουργείο, με έτοιμες τις μελέτες, έτοιμη την ανάλυση κόστους – οφέλους, έτοιμη την περιβαλλοντική μελέτη, ώστε να προχωρούν πολύ πιο γρήγορα τα έργα υποδομών».

Μάλιστα, όπως τόνισε, για πρώτη φορά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιεί 20 έργα Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού φορέα.

Δημοφιλή