Το τεύχος του Business of Fashion, είναι αφιερωμένο στους influencers - σε αυτούς που επιδρούν στις τάσεις της μόδας - και, μαζί με την Kim Kardashian, υπάρχει το εξώφυλλο της Sinead Burke, μιας ακτιβίστριας με αναπηρία. Η Kardashian επέλεξε το γνώριμο μακιγιάζ της και χτένισμα, αλλά η Burke διάλεξε μια πιο πανκ οδό, οπού τη βλέπουμε να φορά μια καπαρντίνα της Burberry και να την κόβει με ένα ψαλίδι, το οποίο κρατά ψηλά.
Όπως η ίδια έγραψε στην ανάρτησή της στο instagram, «Η μόδα πρέπει να τους συμπεριλαμβάνει όλους».
Ο κόσμος του στυλ συστήθηκε με την Δουβλινέζα Burke όταν έδωσε μια ομιλία στο TEDx, με τον τίτλο «Γιατί το Design Πρέπει να Περιλαμβάνει Άπαντες». Με ύψος μόλις λίγο πάνω από το ένα μέτρο, η Burke δεν κατάφερε να ψηλώσει παραπάνω εξαιτίας ενός γονιδίου, όπως η ίδια εξηγεί.
Τον τελευταίο χρόνο, έχει συναντηθεί με τον Joe Biden, τον RuPaul και την Oprah Winfrey. Στα social media έχει καταφέρει να αποκτήσει έναν μεγάλο αριθμό followers, που εκτιμούν τόσο το στυλ όσο και τους στόχους της.
Όπως γράφει και το περιοδικό, αυτή η ειδική έκδοση για τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους αφορά στο ότι «Σήμερα, οποιοσδήποτε, οπουδήποτε μπορεί να προσελκύσει ένα κοινό, να προωθήσει μια μάρκα, να χτίσει μια επιχείρηση - και να φέρει την αλλαγή. Κάποιοι ίσως να γνωρίζετε την Sinead Burke, την ακτιβίστρια υπέρ των ανθρώπων με αναπηρία, η οποία έχει χρησιμοποιήσει τη φήμη της για να ρίξει φως σε έναν στόχο που την επηρεάζει: τη μόδα για ανθρώπους με αναπηρίες».