Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου (18- 24 Φεβρουαρίου) ήταν αναμφίβολα η «γιορτή» του μαξιμαλισμού. Στις πασαρέλες κυριάρχησε η θηλυκότητα και τα looks με χρώματα, φαντασία και λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.
Για τα πασίγνωστα ιταλικά brand, η υπερβολή ποτέ δεν αποτελεί αρνητική έννοια. Αντιθέτως, εκεί κρύβεται η «μαγεία» τους. Moschino και Versace χωρίς λάμψη, απλώς δεν γίνεται.
Ωστόσο, ο φόβος για τον κορονοϊό δεν άφησε τα πάντα να κυλήσουν βάσει προγράμματος. Ο σχεδιαστής Giorgio Armani αποφάσισε να κάνει το σόου του χωρίς κοινό και να το μεταδόσει διαδικτυακά, ώστε κανείς να μην εκτεθεί σε κίνδυνο.
Απολαύστε τα highlights της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου και εμπνευστείτε από την μάξιμαλ αισθητική των ιταλικών οίκων:
Versace
Μια τεράστια Led οθόνη χώριζε στα δύο την πασαρέλα. Τα ψυχεδελικά σχέδια που εμφανίζονται σε αυτή συναρπάζουν το κοινό, ενώ τα μοντέλα περπατούν μπροστά της φορώντας ρούχα που «φωνάζουν» Versace. Για πρώτη φορά, ο οίκος παρουσίασε την γυναικεία και την αντρική κολεξιόν μαζί. Ωραία η οθόνη, αλλά κανείς δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από τα εκτυφλωτικά υφάσματα, τα animal print, τα σακάκια με τονισμένους ώμους και τα μίνι φορέματα στην πασαρέλα.
Marni
Με έμπνευση από την «Αλίκη στην Χώρα των Θαυμάτων», ο Φραντσέσκο Ρίσο έκανε τα μοντέλα καμβά ζωγραφικής, βάζοντας γκλίτερ στο πρόσωπο, τα μαλλιά και τα δάχτυλά τους. Ορισμένα από τα βελούδινα πανοφώρια τους, έδιναν την αίσθηση του ξεβαμμένου από τον ήλιο.
Moschino
Εμπνευση από Βερσαλλίες: Ο Τζέρεμι Σκοτ παρουσίασε ένα υπερθέαμα. Τα μοντέλα είχαν φουσκωτά μαλλιά και πολύχρωμα φορέματα, φαρδιά στους γοφούς. Τα κοσμήματα το ένα πάνω στο άλλο και οι ψηλές μπότες με κορδόνια ολοκλήρωναν τα look. Το αποκορύφωμα; Το φόρεμα- τούρτα που θα δείτε παρακάτω.
Fendi
Θηλυκότητα και δυναμισμός, δύο σε ένα. Πολλές γυναίκες θα ήθελαν να κυκλοφορούν το πρωί στην πόλη έτσι ακριβώς.
Prada
Σε παρόμοια φιλοσοφία κινήθηκε και η Miuccia Prada. Από την μια υπήρχαν τα δυναμικά κομμάτια (μπουφάν και σακάκια σε γκρι και μαύρο χρώμα και αδιάβροχες μπότες) και από την άλλη τα θηλυκά, όπως τα διάφανα φορέματα και τα κρόσια. «Η σύγχρονη γυναίκα μπορεί να είναι δυναμική και θηλυκή ταυτόχρονα» δήλωσε η σχεδιάστρια.
Gucci
Ο Αλεσάντρο Μισέλ μας έδωσε μια «γεύση» από backstage, πίσω από μια γυάλινη επιφάνεια. Τα μοντέλα, αντί να περπατήσουν, στέκονταν ακίνητα σαν κέρινα ομοιώματα. Ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε από επίσημα, παιδικά ντυσίματα.
Ferragamo
Πρακτικό, καθημερινό ντύσιμο με τα πολυτελή υφάσματα και δέρματα του οίκου, που κάθε γυναίκα θα ζήλευε. Τα looks του σχεδιαστή Πωλ Αντριου αντικατοπτρίζουν την πολυάσχολη, εργαζόμενη γυναίκα που θέλει, παράλληλα, να είναι στυλάτη.
Philipp Plein
Μετά από μια performance του ράπερ Tyga, το σόου άνοιξε η ηθοποιός Τζάντα Πίνκετ Σμιθ (σύζυγος του Γουίλ Σμιθ). Επίσης, στην πασαρέλα περπάτησε και το πρώην μοντέλο και μητέρα του Ελον Μασκ, Μάγιε Μασκ. Ο Φίλιπ Πλέιν απότισε φόρο τιμής στον αδικοχαμένο Κόμπι Μπράιατ, με μερικά από τα σύνολά τoυ.
Missoni
Τα γεωμετρικά μοτίβα είχαν την τιμητική τους.
Bottega Veneta
Οι χαρακτηριστικές τσάντες του οίκου που αποτέλεσαν ένα από τα μεγαλύτερα trend για το 2019, τώρα είναι oversized. Τα παπούτσια ήταν αυτά που έστρεψαν όλα τα βλέμματα πάνω τους, καθώς αναμένεται να εξελιχθούν και αυτά σε τεράστιο trend. Πρόκειται για μποτάκια κολλητά στον αστράγαλο με κόντο, καουμπόικο τακούνι. Παστέλ χρώματα στα ρούχα, αλλά και εντονότερα, όπως το κόκκινο, το κίτρινο και το λαχανί συνέθεσαν την χρωματική «παλέτα» των εμφανίσεων.
Οι 100% βιοδιασπώμενες μπότες πέρασαν το μήνυμα της οικολογίας.
Emporio Armani
Μονοχρωμία και βελούδο ή σατέν από την κορυφή ως τα νύχια σε αποχρώσεις του πράσινου και του μπλε.
Giorgio Armani
Το μαύρο κυριάρχησε, αλλά δεν έλειψαν οι αντιθέσεις με έντονα χρώματα. Η chic αισθητική του Armani ήταν φανερή για ακόμη μια φορά. Αν και μαύρα, τα looks δεν ήταν «σκοτεινά», καθώς τα υφάσματα ήταν από βελούδο μέχρι σατέν, δίνοντας λάμψη. Ενα ακόμη trend που μπορεί κανείς να διακρίνει (και) εδώ είναι τα κρόσια.
Max Mara
Μια πιο μίνιμαλ αισθητική, με looks εμπνευσμένα από τα λιμάνια της Σκανδιναβίας (οι ζώνες- ναυτικά σχοινιά ήταν το αξεσουάρ που ξεχώρισε). Τα παλτό είναι τα δημοφιλέστερα κομμάτια του brand και φέτος, φυσικά, δεν απογοητεύτηκε κανείς.
Etro
Στυλ με επηροές western.
Benetton
Πρόσωπα και χέρια καλυμμένα με animal print και εμπριμέ μοτίβα σε ένα σόου με «έκρηξη» χρωμάτων.
Tod’s
Ηταν το πρώτο σόου του Γουόλτερ Τσιαπόνι από τότε που ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου. Η κολεξιόν του παρέπεμπε στο σε ένα χαλαρό, αλλά παράλληλα σοφιστικέ lifestyle. «Ηθέλα να επαναφέρω την παλιά, καλή ιταλική αισθητική» δήλωσε ο σχεδιαστής στην Vogue. Ανετα, chic και cool είναι τα επίθετα που θα χαρακτήριζαν τα ρούχα του (τα κοτλέ παντελόνια επιστρέφουν δριμύτερα).
Dolce & Gabbana
Κλασική συλλογή Dolce & Gabbana, αυτή την φορά με περισσότερο μαύρο χρώμα και λιγότερα floral μοτίβα.
Alberta Ferretti
Φορέματα που μαγνητίζουν τα βλέμμα.
Πηγές: The New York Times, The Cut